חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך מיום 17.4.2012 בעניינו של מר משה מטלון.
אבקש לציין כי חברת yes, כמו רוב החברות נותנות השירות בארץ, נוהגת על פי המקובל ומתאמת ללקוחותיה חלון זמן גמיש, המאפשר לנציג החברה לסיים טיפול בלקוח אחד ולהגיע בזמן שנקבע, בטווח חלון הזמן, לביתו של הלקוח הבא אחריו. למרות זאת, ייתכנו לעיתים איחורים או שינויים שאינם תלויים בטכנאי או בחברה (התקנה או תיקון שהתארכו מעבר לצפוי, עומס בדרכים, שינוי בתכנית העבודה ועוד).
נציגינו מונחים להיצמד לחלון הזמן בתאום שרות עבור לקוח ולא להתחייב לשעה מדויקת שברב המקרים קשה יהיה לעמוד בה ולחלופין לא ניתן להתחייב (ניתן להשתדל) שנציגנו יצור קשר טלפוני לפני הגעתו לבית הלקוח.
לאור האמור אבקש להדגיש כי ביום 3.4.2012 הגיע טכנאי לכתובת המנוי בשעה 16:50 לערך, מר מטלון או מי מטעמו לא אותרו ועל כן הטכנאי שוחרר, על כן אין מקום לזיכוי בגין אי הגעת טכנאי.
בהמשך לפנייתו של מר מטלון אבקש לציין כי ביום 23.4.2012 שוחח עם מר מטלון נציג yes בנוגע לתקלות בשירות הסטרימר והוא סירב לשוחח אלא דרש הגעת טכנאי. הוסבר למר מטלון כי בנוגע לשירות הסטרימר לא ניתן לשלוח טכנאי שכן הפתרון הוא באמצעות המחשב ובאמצעות תפעול על ידי הנציג ומר מטלון סירב לשוחח עם הנציג. אבקש להבהיר כי מר מטלון מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות של yes על מנת לסדר כל בעיה הנוגעת לשירות הסטרימר.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראו תגובתנו לעיל |
פתרון: |
|
|