פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות גרוע נושא התלונה:
מטלון משה שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏14 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 14 לפברואר היתחברנו לחברת יס עם החבילה של VOD וסטרימר וכו' ההתקנה נעשתה בזמן אבל לאחר חודש גילינו שאין לנו VOD וסטרימר היתקשרנו לחברה ושלחו לנו טכנאי שאמר לנו שההתקנה הראשונה לא נעשתה נכון בשביל זה אין לנו VOD אבל הוא סידר את זה ולגבי הסטרימר הוא אמר שצריך טכנאי אחר שוב היתקשרנו לחברה והם היבטיחו טכנאי בתאריך ה-3 לאפריל בין השעות 16.00 ל18.00 לצערנו הטכנאי לא הגיע אשתי בני ואני הינו בבית עד 19.30 בנתיים אשתי היתקשרה להודיע שהטכנאי לא הגיע וזה לא ידעתי אז למחרת בבוקר אני התקשרתי ודיווחתי להם שהטכנאי לא הגיע, תשובתם הייתה למה לא היתקשרנו מיד להודיע כמובן שהסברתי להם שהינו צרכים לצאת ולא ידעתי שאישתי היתקשרה. בקיצור נאמר לי בשפה די ברורה על ידי נציגה ששמה "אביה" שהטכנאי טוען שהוא כן היה ואנחנו לא הינו בבית שזה שקר, אם באמת הוא הגיע נגיד ולא היה אף אחד מדוע הוא לא היתקשר לטלפון הנייד שנמצא ברשות החברה לשאול איפה אנחנו. לפי החוק מגיע לנו פיצוי כספי על זה שהטכנאי לא הגיע ואותה נציגה "אביה " שהייתה מאוד לא סימפטית אמר שכח מזה לא מגיע לכם כלום. להזכיר לכם שאנחנו בנתיים משלמים אבל שרות שאנחנו לא מקבלים וגם לא מוכנים לפצות אותנו. עד היום 16 לאפריל אין לנו סטרימר ןלחברת יס לא אכפת העיקר שאנחנו משלמים בזמן. לא יכול ליהות דבר כזה שחברה בסדר גודל של יס תתיחס ללקוחות בצורה שכזאת אני פונה אליכם כמוצא אחרון לפני שאני מתנתק מהחברה יס ומגיש תביעה משפטית נגדם, אני דורש את הפיצוי שמגיע לנו עבור זה שהטכנאי לא הגיע וכמו כן פיצוי שעד היום אין לנו סטרימר עובד. הבן אדם היחידי שמנסה לעזור לנו זה הסוכן שלהם שמכר לנו את העיסקה הוא כאנרה דיבר אם מי שהוא דיבר אבל שום דבר לא נעשה עד כו . אני מאוד הודה לכם באם אתם תוכלו לעזור לנו לקבל את הפיצוי והשרות שמגיע לנו
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:

שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 17.4.2012 בעניינו של מר משה מטלון.

אבקש לציין כי חברת yes, כמו רוב החברות נותנות השירות בארץ, נוהגת על פי המקובל ומתאמת ללקוחותיה חלון זמן גמיש, המאפשר לנציג החברה לסיים טיפול בלקוח אחד ולהגיע בזמן שנקבע, בטווח חלון הזמן, לביתו של הלקוח הבא אחריו. למרות זאת, ייתכנו לעיתים איחורים או שינויים שאינם תלויים בטכנאי או בחברה (התקנה או תיקון שהתארכו מעבר לצפוי, עומס בדרכים, שינוי בתכנית העבודה ועוד).

נציגינו מונחים להיצמד לחלון הזמן בתאום שרות עבור לקוח ולא להתחייב לשעה מדויקת שברב המקרים קשה יהיה לעמוד בה ולחלופין לא ניתן להתחייב (ניתן להשתדל) שנציגנו יצור קשר טלפוני לפני הגעתו לבית הלקוח.

לאור האמור אבקש להדגיש כי ביום 3.4.2012 הגיע טכנאי לכתובת המנוי בשעה 16:50 לערך, מר מטלון או מי מטעמו לא אותרו ועל כן הטכנאי שוחרר, על כן אין מקום לזיכוי בגין אי הגעת טכנאי.

בהמשך לפנייתו של מר מטלון אבקש לציין כי ביום 23.4.2012 שוחח עם מר מטלון נציג yes בנוגע לתקלות בשירות הסטרימר והוא סירב לשוחח אלא דרש הגעת טכנאי. הוסבר למר מטלון כי בנוגע לשירות הסטרימר לא ניתן לשלוח טכנאי שכן הפתרון הוא באמצעות המחשב ובאמצעות תפעול על ידי הנציג ומר מטלון סירב לשוחח עם הנציג. אבקש להבהיר כי מר מטלון מוזמן לפנות למוקד שירות הלקוחות של yes על מנת לסדר כל בעיה הנוגעת לשירות הסטרימר.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה