פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה מתמשכת שלא טופלה כראוי ואי מתן פיצוי הולם נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של חברת יס בכבלים, ויש לי תקלה מתמשכת בכבלים שלפעמים בתדירות לא סדירה הטלוויזיה שלי מתנתקת ולא רואים כלום, זה בא והולך לפעמים כל הערב לפעמים לשעה או שתיים ולפעמים לכמה דקות או בכלל לא.
אני פניתי ליס ב 10.1.12 הסברתי להם את הבעיה והם שלחו טכנאי שלא הצליח לפתור לי את הבעיה, קבעו לי טכנאי ליום המחרת לאחה"צ, חיכיתי לו שעתיים והוא לא הגיע, כשהתקשרתי אליהם, הם התנצלו ואמרו שהוא תיקן את התקלה בבוקר כי עוד שכן הזעיק אותם והוא סידר את זה מהגג, אבל לי הם לא הודיעו ואני חיכיתי בבית. כעבור זמן מה חזרה התקלה והיה כתוב בעיתון שליס יש בעיות בשידורים
בגלל הסערות במערכת השמש, לכן אני לא התקשרתי אליהם וסבלתי בשקט מהפרעות רבות בשידור. ב - 25.3.12 החלטתי בכל זאת להתקשר ומאז הם שלחו אלי כ - 4 או 5 טכנאים שונים ואף אחד לא הצליח לפתור לי את הבעיה.
הטנאים החלו לומר לי שצריך תשתית חדשה וקבלן שיבוא לעשות אותה,
בזבזתי המון שעות בוויכוחים איתם בטלפון ובלחכות לטכנאים בביתי ואפילו לקחתי חצי יום חופש כדי שהטכנאי יוכל לבוא מוקדם ולעלות על הגג.
יומיים לפני ערב חג הפסח הזמנתי אותם שוב והפעם עמדתי על כך שישלחו מומחה, זה לקח שעות בטלפון הוויכוח על הזכאות למומחה, וכשהם כבר הסכימו הוא אמר שהוא לא יוכל לפני חול המועד, אני הייתי בחופש עד סוף חג שני וכלן קבעתי עם המומחה ליום ראשון ה - 15.4.12 בשעה 16:00 עד 18:00 ביום זה יצאתי מוקדם כדי לחכות לו וגם לא לקחתי את ביתי לחוג בגללו, ב 17:00 מתקשר אלי טכנאי ומתנצל שהמומחה שלהם (עוזי עזרא) לא יוכל להגיע ושהוא רוצה לבוא ביום שלישי במקום, אני לא הסכמתי ואז הטכנאי אמר שעוזי הציע שהוא יבוא במקום עוזי, גם לזה לא הסכמתי אחרי שכל השאר לא הצליחו לתקן לי את התקלה.
התקשרתי ליס ודיברתי עם המנהלת לקוחות שהבטיחה לי פיצוי הולם וסידרה שעוזי יבוא ביום שני ה - 16.4.12, עוזי אכן הגיע ואולי סידר את התקלה (אין לי אפשרות לדעת כי לפעמים התקלה חוזרת אחרי כמה ימים או יותר).
המנהלת לקוחות התקשרה אלי אתמול בקשר לפיצוי והציעה לי החזר כספי רק מ 25.3.12 ועד ל 17.4.12 ולא התייחסה לכל התקלות שהיו לי מה 10.1.12 ולדבריי בקשר לכך שהיה כתוב בעיתון שליס יש תקלות בשידור ולכן לא התקשרתי.
כמו כן היא הציעה לפתוח לי ערוץ ללא תשלום ל4 חודשים אני התווכחתי איתה שזה ממש לא מספיק עבור כל ימי הצפייה הלא תקינים שהיו לי ועבור כל עוגמת הנפש שעברתי ובסוף אחרי וויכוחים רבים היא הסכימה לפתוח לי את ערוץ לוגי לחצי שנה בחינם ולתת לי 3 סרטים בחינם לחצי שנה + הזיכוי עבור הימים שכתבתי לעיל.
לי זה לא נראה מספיק בכלל, אני חושבת שעברתי ממש מסע ייסורים איתם, שהשירות שלהם היה ממש גרוע, מזלזל ולא מקצועי ואני לא מבינה איך בסוף אני צריכה להתחנן לפיצוי הולם ועדיין לא לקבל את המגיע לי, ברצוני להתנתק מהם ולקבל זיכוי על כל התקופה מ ה 10.1.12 ועד ה 17.4.12 אך אני חוששת שאם אתנתק עכשיו לא אקבל מהם שום זיכוי.
אודה לכם על עזרתכם, אני מרגישה מאוד פגועה מהם, נגרמה לי המון עוגמת נפש המון בזבוז זמן יקר שלי, אובדן שעות עבודה ותחושת זלזול מהחברה.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי תואם לפגיעה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 18.04.2012 בעניינו של מר חניין,

מר חניין פנה לחברתנו באופן ישיר בפנייה זהה באמצעות הדואר האלקטרוני ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטיים .

מצ"ב תשובתינו אליו מיום 23.04.2012:

" מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר ניסים חנין ומפנייתך עולה כי ביום 16.4.2012 הגיע מר עוזי עזרא לכתובת המנוי ותקלות הצפייה בביתך נפתרו. אבקש להבהיר כי ברשומות המנוי על שמו של מר חנין עולה כי פניתם בנוגע לתקלות צפייה עד ליום 10.1.2012 ולאחר מכן רק ביום 25.3.2012, על כן בוצע זיכוי במנוי על שמו של מר חנין מיום 25.3.2012 ועד ליום 17.4.2012 על סך 180.81 ₪ וכן עודכן ערוץ לוגי, הנמצא כעת באפיק 48, ללא עלות למשך 6 חודשים וכן עודכנו 3 קופונים לצפייה בספריית הdvdbox/maxmovies ללא עלות (לא כולל סרטים אירוטיים או אירועי VOD) בתוקף עד ליום 11.7.2012. לאור האמור אבקש להבהיר כי אין מקום לזיכוי נוסף מעבר לזיכוי שבוצע."
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה לתגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה