פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק ע"פ חוקי והוראות משרד התקשורת כתנאי לקבלת רישיוןb נושא התלונה:
קאפח רחל שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 03/12 ביקשתי בכתב ובע"פ לנתק את המנוי אשר ברשותי בחברת "yes" (להלן: "החברה").
תחילה, נתבשרתי כי נציג (טכנאי) מטעם החברה יגיע לביצוע הניתוק למעלה מ-3 שבועות מיום הגשת בקשת הניתוק וקבלתה בחברה.
לאחר מכן, לאחר דין ודברים, הוקדם תאריך איסוף הציוד ע"י נציג מטעם החברה בשבוע ימים אך האותו נציג שהגיע הינו שליח מטעם החברה ולא טכנאי.
יתרה כך, אותו שליח לא ביצע שום ניתוק בפועל של שירותי הלווין. אלא, איסוף ציוד בלבד. כך, נוצר מצב בו אין שידורי אנטנה בביתי (בניגוד לחוק ההתקשרות של החברה אל מול הלקוח ובניגוד לתנאי הרישיון הניתנים על ידי משרד התקשורת) ונשארתי "קירח מכאן ומכאן".
בשיחה אל מול הנציגים השונים בחברת "יס", נדהמתי לגלות התנערות טוטאלית מהנושא בטענה כי הדבר אינו באחריותם ובתירוצים כאלה ואחרים.
הואיל והדבר בניגוד לחוקי משרד התקשורת, חוקי צרכנות, תנאי הרישיון של החברה מול משרד התקשרות ותנאי ההתקשרות של החברה מול הלקוח, איני חדל מלפנות לערכאות משפטיות בנושא וזאת מבלי לגרוע מכלל זכויות החברה.
כספי, עלבון, בזבוז זמן, הפרת הסכם ועוד. סוג הנזק :
אבקש מחברת "יס" ומי מנציגיה להחזיר את האנטנה כפי שהיה טרם הצטרפותי לשירותי החברה הנ"ל, לפצותי פיצוי כספי בגין כל הנאמר לעיל. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה