פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי עסקה וגביית תשלום למרות ביטל העסקה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שנה שעברה החלטתי לעבור להוט לאחר 13 שנה ביס, וזאת כי המחירים בהוט זולים משמעותית. עברתי להוט אחרי ארבע חודשים בוצעה פנייה של נציגי מכירות של יס והסכמתי שיציגו לי הצעה.. (בכל זאת 13 שנה עם יס). נציג מכירות היה בביתי ב2/5 יום ד' בחור בשם שלומי ד, ההצעה שהוצגה בפני אחרי דין ודברים ארוכים הייתה חבילת ערוצים מלאה HD, ממירים , אינטרנט ב100 מגה של בזק, וקו טלפון . הנתונים באשר לשרותי האינטרנט והטלפון נבדקו מול נציג בזק. בשיחה נאמר במפורש כי אין התחייבות ובכל זמן שארצה אני יכול להתנתק ללא עלות, ביום ההתקנה התבררכי אין אפשרות לתת 100 מגה בכלל, טכנאי בזק לא הבין כיצד הציעו ואמר שיעשה מאמץ לתת 20, ואז כמובן התבררכי לא נאמר לי שעלי לשלם על המודם של בזק במודל חיוב זיכוי , אבל באם אתנתק אדרש לשלם את יתרת המחיר של המודם!. זה כמובן הוביל אותי להחלטה לבטל את העסקה. קדמו לכך שיחות קשות עם נציג המכירות , עם חברת יס שהנערה ממנו הוא רק מוכר זה לא אנחנו זה קשור לבזק.. בבזק ציינו כי חשבו שאפשר 100 מגה ובעניין החיוב על המודם לא נמצא מענה. אחרי יום מתיש ובעיות התקנה נאלצתי לסבול יום נוסף של היעדרות מהעבודה שנציגי הוט הגיעו להתקין.
אבל אז הגיע גם ההפתעה - חיוב של יס על התקנה בסך 285 שח!! הם הפרו את החוזה ואני צריך לשלם על התענוג, אני הפסדתי שני ימי עבודה , סבלתי באלגן, עשרות שיחות עם יס, בזק והוט שילמתי עוד כסף על פתיחה של ספק אינטרנט חדש לבזק במקביל ועוד.כמובן ששירות הלקוחות של יס התנער בתחילה וציין כי ככה זה. לבסוף הסכימו להפחית את העלות למאה שח , אך גם את זה אני לא מוכן לשלם. פיצוי על עוגמת נפש לא קבלתי,לשלם אני בשום אופן לא מוכן. חוצפה!! התנערות של יס שירות גרוע וחוסר צדק. גם לא עומדים בהתחייבות וגם מבקשים כסף. חייב להגיד שהוט יצאו גדולים בסיפור עם שירות מעל הציפיות, לא שלמתי על התקנה חוזרת, החיזרו אותי למבצע בו הייתי למרות שכבר יצאתי מהחבילה כי בזק ניידו את הקו. שירות חבל על הזמן.
מצפה מיס לזכות אותי בחיוב יותר מזה כנראה אי אפשר לצפות!?
עוגמת נפש ושירות גרוע סוג הנזק :
זיכוי בכסף, התנצלות ואף פיצוי כספי על עוגמה פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

תודה על פנייתך לyes מיום 04.06.2012 בעניינו של מר אדם רן.

בנושא טענתו של מר רן להבטחת נציג המכירות שלנו בנושא מבצעים לשירותי אינטרנט וטלפוניה, ישנן ספקיות שירותי גישה לאינטרנט, תשתית אינטרנט וקווי טלפון הנותנות מבצעים מוזלים ללקוחות yes אולם ההתקשרות מתבצעת ישירות מול החברה ללא קשר אלינו.

נציגי המכירות לעיתים מתוך רצון להיטיב עם הלקוח מקשרים בינו לבין חברות המספקות שירותים אלו ומיידעים אותו בקשר למבצעים הקיימים, במידה והלקוח מעוניין נציג המכירות מעביר בקשה להתקשרות מול הלקוח ונציגי החברה המספקת את השרות פונים ללקוח בטווח של 72 שעות עסקים, כל פרט טכני או תשלום מתבצע ע"י הלקוח ישירות מול ספקית השרות.

בהתאם למידע שבידי, 06.05.2012 הצטרף מר רן לשירותי yes, ביום 08.05.2012 פנה לחברתנו בבקשה לביטול ההתקשרות, על פי נוהלי החברה עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 72 שעות ממועד הבקשה, תואם מועד לאיסוף של ציוד הקצה של חברתנו מכתובת המנוי ליום 07.06.2012 בין השעות 09:00-11:00.

לאור האמור, אבקש לעדכנך כי יבוצע ביטול עסקה, החזר כספי ישירות לאמצעי התשלום המעודכן במנוי, בשל חיוב התקנה ראשונית בסך 285 ₪. בנוסף, יבוצע חיוב בסך 100 ₪ בהתאם לחוק הגנת הצרכן , תיקון מספר 26 : " התקין העוסק טובין בבית הצרכן לצורך מתן שירות לפי ההסכם, יהיה רשאי לגבות מהצרכן תשלום בשל הוצאות ההתקנה, בסכום שלא יעלה על 100 שקלים חדשים; השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע סוגי עסקאות שלגביהן יהיה עוסק רשאי לגבות סכומים אחרים בשל הוצאות ההתקנה ואת הסכומים שייגבו".

באשר לעלות ההתקנה אציין כי מחירי התקנה ראשונית בחיבור לקוח חדש לשירותינו אותם גובה yes, מאושרים על ידי המועצה לשידורי כבלים ולוויין במשרד התקשורת.
בנוסף, ולמעלה מן הצורך אציין כי טרם התמחור החדש לעלות התקנה ראשונית בחיבור לשירותינו שנכנס לתוקף החל מחודש אוגוסט 2011, עלות התקנת שקע ראשון ב- yes הייתה 0 ₪ וכל שקע נוסף עלה 99 ₪.
נכון להיום גובה yes מכלל לקוחותיה סכום חד פעמי של 285 ₪ עבור התקנה של שקע ראשון, כאשר את תשלום זה ניתן לפרוס ל-10 תשלומים ללקוחות אשר משלמים בכרטיס אשראי.
עלות ההתקנה קיימת בכל מקרה ללא קשר באם ההתקנה כרוכה בהתקנת תשתית הלוויין בבית הלקוח, התקנת שקעים או חיבור ציוד קצה לשקעים ותשתית קיימת.
עלות דמי ההתקנה נגבים עבור השרות הכולל לביצוע ההתקנה והאחריות אחר כך.
אציין כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון , הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר ומבוצע חיוב בגין החזר עלות ההטבה, במידה וזה קיים.
ברצוני להודות לך על התקופה בה היית חלק ממשפחת הלקוחות של yes, ואני מקווה כי נהנית ממגוון הערוצים והתוכניות אותם אנו מספקים ומקווה כי בעתיד תבחר לחזור ולהימנות על קהל לקוחותינו.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה