פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי עיסקה נושא התלונה:
קונפינו אביתר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לכל המעוניין ,
נציג של יס הגיע אליי הביתה לפני מס' חודשים , והראיתי לו את התנאים שאני מקבל בהוט , הוא אמר שכרגע הוא לא יוכל להגיע למחיר כזה אבל אם יהיה מבצע הוא ישמח להתקשר ולהציע , לפני שבועיים הנציג חזר אליי בטלפון ואמר שלקראת היורו יש מבצע של ערוצי ספורט1+2 ושהוא יוכל כמעט להשוות את החבילה שיש לי בהוט, יהיה הפרש זעום של 30 ש"ח בחודש , לאחר דין ודברים הסכמתי בתנאי שיזכו אותי בדמי ההתקנה בסכום של 100 ש"ח , ובתנאי נוסף שיפתחו עבורי את ערוץ ספורט 5 HD במתנה. הנציג התייעץ עם המנהל שלו ולאחר כמה שיחות הוא אישר את שני הדברים . הוא הוסיף ואמר שהוא לא יכול לרשום את זה בחוזה כיוון שרק המוקד יידע על התנאים שקיבלתי ואין לי מה לדאוג . אוסיף ואומר שיש ביני לבינו הודעות טקסט שמאשרות שיפתחו לי את ערוץ 5 HD ושאני אקבל זיכוי של 100 ש"ח בהתקנה. לאחר 10 ימים אני מקבל מכתב בדואר שאומר שאני משלם תשלום חודשי של 35 ש"ח בחודש על ספורט5 HD , התקשרתי מייד לשירות הלקוחות - התגובה שקיבלתי היא שאין לי שום מתנה שכזו ושהזיכוי שהובטח לי גם לא מעודכן במערכת . כולי נזעם התקשרתי לנציג שהבטיח לי את הדברים ומסתבר שהוא כבר לא עובד בחברה . חזרתי שוב לשירות אמרתי להם את שהובטח לי והם אמרו שיבדקו את זה עם מנהלו של הנציג , עוברים יומיים ואף אחד לא חוזר אליי. התקשרתי להתנתק מיס - אמרו לי שרק תוך 48 שעות יחזור אליי נציג עבור ניתוק , עוברים 3 ימים - חזרה אליי נציגה בשם רווית , היא שאלה אותי אם המבצעים שהובטחו לי רשומים בחוזה - אמרתי לה שיש רק הודעות טקסט בינינו ועוד מייל ששלחתי אליו. היא בדקה עם המנהל שלה ואמרה לי שאין מה לעשות , הדבר היחידי שהסכימו הוא לזכות אותי ב100 ש"ח על ההתקנה - חצי ממה שהובטח לי.
אמרתי לה שאני מבקש להתנתק ושיבטלו את כל החיובים כיוון שלא קיבלתי מה שהובטח לי , היא בדקה ואמרה לי שכיוון שלא עברו 14 יום מההתחברות אני אשלם "רק" 100 ש"ח עבור ההתקנה ועוד 10 ימים חיוב יחסי על הצפייה ביס ,
אמרתי לה שאני לא מוכן והיא אמרה שאין אפשרות אחרת. כיוון שיס עשו שינויים בהתקנה של הממירים אין באפשרותי לחבר את הממירים של הוט חזרה ללא טכנאי שאני אצטרך להזמין ויעלה לי בתשלום נוסף. גם לא קיבלתי את שהובטח לי , יס מתנערים מאחריות , ואני רק ממשיך לשלם על טעויות החברה. אשמח אם מישהו יוכל להתייחס ולפתור את בעייתי

תודה מראש,

אביתר
כספי סוג הנזק :
זיכוי , פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes מיום 12.06.2012 בעניינו של מר אביתר קונפינו.

מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 23.05.2012 הצטרף מר קונפינו לחברתנו וסוכם עמו על מבצע צפייה מסוג ARF* לתקופה בת 18 חודשים בעלות חודשית בסך 249 ₪ ולתקופה נוספת בת 24 חודשים בעלות חודשית בסך 264 ₪, המבצע הנדון כולל שימוש בממיר מסוג yesMaxTOTAL ללא דמי שכירות חודשיים למשך כל תקופת המבצע. בנוסף, המבצע הנדון כולל צפייה בחבילת הבסיס, חבילת הסרטים, חבילת בידור וסדרות, חבילת הספורט, חבילה לבחירה וצפייה בערוצים ספורט1+ספורט2+ספורט1HD ללא עלות למשך כל תקופת המבצע.

בהתאם למידע שבידי, ביום 06.06.2012 פנה מר קונפינו לחברתנו בבקשה לביטול ההתקשרות, תואם עמו מועד לאיסוף ציוד הקצה ליום 08.07.2012.

בשיחה טלפונית מיום 12.06.2012 בין נציגנו למר קונפינו, סוכם על המשך ההתקשרות, סוכם עלמבצע צפייה מסוג ARF*, נרשם זיכוי כספי חד פעמי בסך 100 ₪ וכהטבה, סוכם על צפייה בערוץ הספורט 5HD לתקופה בת חודשיים ללא עלות ושירות ה-VOD ללא דמי שימוש לתקופה בת חודשיים.
אנו מאחלים למר קונפינו ובני ביתו המשך צפייה מהנה בשידורנו.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה