פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין ציוד לאחר התנתקות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
התנתקתי מיס באפריל 2012
לאחר ההתנתקות הגיע טכנאי ואסף את הציוד
בחודש יוני קיבלתי חיוב בגין 3 שלטים שלטענת יס לא החזרתי
לטענתי יש רישום כוזב ועקבי בענין כלפי לקוחות שעוזבים את יס
קימות באתר זה עוד תלונות באותו ענין
באיסוף לא נדרשים השלטים והמאספים לא מתיחסים לשלטיים כציוד שיש להחזירו
מה עוד שכל השלטים ניקנו על ידי הלקוחות בדואר
חיוב החשבון נעשה באופן שרירותי ללא שליחת מיכתב או התראה שיס תיגבה
עבור השלטים בצוני להדגיש שהייתי מעל עשור לקוח וקניתי על חשבוני לפחות 10 שלטים
ההרגשה שלי כאילו גנבו ממני כסף
כספי סוג הנזק :
החזר מידי של 270 שקל שניגבו ממני פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
ראה לעיל . תגובה:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 18.6.2012 בעניינו של מר דוד .

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בעניין פניית מר דוד .

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 21.6.2012 שוחח נציג פניות הציבור ב- yes עם גברת דוד ופנייתם טופלה לשביעות רצונה .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה