פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום נוסף שלא כדין לאחר ניתוק נושא התלונה:
מרק רפאל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כ שלושה חודשים ביקשתי להתנתק מחברת יס.אבקש לציין כי הדבר בוצע לאחר שלוש שנים מהתקשרותי עם החברה.
הניתוק בוצע לשביעות רצוני.לפני כמה ימים קיבלתי חיוב על סך 118 שח.בטענת המוקדנית קנס עבור הפסקת חידוש מבצע שבוצע טלפוני.
אבקש לציין שלא ביקשתי שום מבצע,החבילה שקיבלתי נמשכה ברצף ללא כל שינוי לטובתי,ההפך במשך התקופה ביטלו מספר ארוצים מבלי לידע אותי.
כספי סוג הנזק :
אבקש לבטל את הקנס ולזכות את חשבוני. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 25.6.2012 בעניינו של מר מרק רפאל.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר רפאל בוצע איסוף של ציוד הקצה ביום 2.5.2012 בין השעות 9:00-11:00. אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב הנו 5.4.2012.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו הושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון בהתאם למועד בקשתו של מר רפאל לניתוק המנוי. אבקש לציין כי מר רפאל חויב על סך 117.99 ₪ בגין החזר עלות הטבה עקב ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות למבצע.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תשובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה