פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק ללא חיבור לאנטנה מרכזית - הבטחות שקריות נושא התלונה:
נחשון שי שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
תלונה מסוג זה חוזרת על עצמה במקרים נוספים
התנתקתי מחברת יס לפני כחודש, הובטח לי שיגיע טכנאי לאסוף ציוד ולחבר את האנטנה המרכזית כדי שאוכל לקלוט שידורים ציבוריים.
הגיע שליח שטען שאין לו קשר לחיבור מחדש לאנטנה, בשיחת טלפון שנערכה במקום, הבטיח לי נציג יס שיגיעו למחרת (היום ה-25/6/12) לחבר את האנטנה המרכזית. הטכנאי לא הגיע.
בשיחת טלפון נדהמתי לשמוע שבחברת יס לא מתכוונים לחבר אותי לאנטנה המרכזית בתואנות מגוחכות ושקריות. כרגע אין ביכולתי לראות ערוצים ציבוריים מכיוון שאינני מחובר לאנטנה המרכזית של הבניין
(בניגוד לחוק ההתקשרות של החברה אל מול הלקוח ובניגוד לתנאי הרישיון הניתנים על ידי משרד התקשורת)
הואיל והדבר בניגוד לחוקי משרד התקשורת, חוקי צרכנות, תנאי הרישיון של החברה מול משרד התקשרות ותנאי ההתקשרות של החברה מול הלקוח, אני שוקל באופן רציני לפנות לערכאות ואשמח לצרף אלי את כל לקוחות הכבלים שנפגעו מטיפול כושל זה.
נאלצתי לבזבז שעות בהמתנה לטכנאים לא הגיעו, להאמין להבטחות שקריות ולבזבז שעות בטלפון מול נציגים שמתנערים מאחריות וחובת החברה
עוגמת נפש סוג הנזק :
חיבור מיידי לאנטנה מרכזית , בחינת האפשרות לפנייה לערכאות פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 25.06.2012 בעניינו של מר נחשון.

מר נחשון פנה לחברתנו באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטיים .

לאור פנייתו של מר נחשון , ביום 01.07.2012 הוצאה שיחה ללקוח התנצלנו לגבי המידע השגוי שקיבל מנציגתנו ועל התנהלות השיחה בנושא החיבור לאנטנה המרכזית.

בשיחה טלפונית מיום 01.07.2012 הובא לידיעתו של מר נחשון כי על פי הסכם ההתקשרות של yes מול לקוחותיה, עם סיום ההתקשרות מול חברתנו אנו מחויבים להשיב את המצב לקדמותו ולחבר את דירת הלקוח לתשתית האנטנה המרכזית בבניין אם זו קיימת ובאם הלקוח היה מחובר לתשתית זו טרם החיבור לשירותינו.

בהתאם לכך, תואם עמו מועד להגעת טכנאי לשם חיבור האנטנה המרכזית ליום 03.07.2012 בין השעות 10:00-12:00.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה