פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות החבה נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ביום שני הקודם דיווחתי לחברת יס כי ישנה תקלה ואנו לא מצליחים להתחבר ליס.
תיאמנו הגעת הטכנאי ליום רביעי בין 14-16 (אציין כי לקחתי חצי יום חופש).
טכנאי החליף ממיר באחת הטלוויזיות ולגבי המכשיר העיקרי טען כי זאת לא אחריותו, צריך להזמין תכנאי אחר עם כבל כלשהו וזה בכלל לא אשמתו שעברנו שיפוצים ואין לו אפשרות לטפל בזה. לאחר עזיבתו הרמתי טלפון לחברה ודרשתי לשלוח טכנאי אחר. כמובן נענתי בשלילה והובטח לי טכנאי אחר למחרת בין 16-18.למחרת, ב12 בצהריים התקשר טכנאי שביקר אתמול לוודא שאהיה בבית בשעות האלה. לבסוף אף טכנאי לא הגיע לביתי. לאחר שהתקשרתי ליס, המתנתי על הקו זמן רב בהעברה בין מוקד למוקד, תשובה שקיבלתי, לא מאתרים את הטכנאי, גם לא אחראי עליו, אין לנו מישהו אחר, מחר יום שישי נתקשר להודיע מתי יגיע טכנאי אחר. כל הכעס ואיומים שלי לא עזרו. יום שישי התקשרו שוב להודיע שטכנאי הבא פנוי ביום רביעי השבוע. דרשתי שיבואו יום ראשון לנתק אותו ותשובתו של איש שרות הייתה "גם לגבי זה יתקשרו אליך ביום ראשון". כל אנשי השירות שדיברתי איתם היו אדישים להפליא ללא מאמץ כלשהו לפתור את הבעיה שנוצרה. אחד מהם זרק שאקבל פיצוי בסך 129 ש"ח.
כשרציתי להתחבר ליס עשו שמיניות באויר והגיעו כבר למחר לחבר אותו. כש יש לי תקלה "מורחים" אותי יותר משבוע ללא טיפול נולם.
הנושא מכעיס מאד ולא מקובל.
עברנו מהוט ליס בתקווה לקבל שירות יותר מוצלח אך לצערי, מסתבר שכל החברות באותה רמת שירות נמוכה ביותר. הגיע זמן לשים לזה סוף
אציין שמנוי רשום על שם בעלי רוני גרוסמן

הלנה גרוסמן
+נזק כספי (שעות של טלפון+חופש מעבודה+ שבוע ללא טלוויזיה סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 1.7.2012 בעניינה של גב' הלנה גרוסמן בנוגע למנוי על שמו של מר רוני גרוסמן.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' גרוסמן במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.

אבקש לציין כי חשוב לחברה שכל לקוחותיה יזכו ליהנות מהמוצר המגוון והאיכותי שלה ולפיכך פועלת החברה רבות בעניינה של גב' גרוסמן על מנת שתוכל ליהנות בצורה מושלמת מחוויית הצפייה בשידוריה.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' גרוסמן. לפיכך תואם שירות לביתה, לבקשתה.

חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות (במידה ונמצאות כאלה) ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

בהמשך לפנייתה של גב' גרוסמן ומבדיקה ברשומות המנוי על שמה נמצא כי ביום 27.6.2012 הגיע נציג טכני של חברת yes לכתובת המנוי זאת בשל תקלות צפייה.

בהמשך לפנייתה של גב' גרוסמן עולה כי טכנאי נוסף הגיע לכתובת המנוי ביום 2.7.2012, כאשר במקביל נרשם במנוי על שמו של מר גרוסמן זיכוי על סך 600 ₪ בגין אי הגעת טכנאי ביום 28.6.2012.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה