פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת ממיר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
להיום תואמה התקנת ממיר HD -VOD
אכן הגיע טכנאי , התקין , לא הסתדר , אמר שילך ועוד מעט יחזור....
אמר - האמנתי
חזר? - כנראה שאפילו לא חשב לחזור והשאיר בבית גם את כל השאריות הנילוות להתקנה (דרך אגב - שמו בישראל - כפיר)
עכשו אני מתנהל כבר כמה שות בין נציגי השירות של יס ולתדהמתי אומרים שהטכנאי דיווח שההתקנה בוצעה.
נציגי שירות אמרתי? - בדיחה !!
אביבית אמרה שתבדוק ותחזור - רק לא אמרה מתי...
עכשו אני מתוזז בין כולם ועוד מנסים לקבוע לי לשבוע הבא "השלמת עבודה"
מי משלם עבור הימים האלה....?
דרך אגב , גם את מסגרת ארון החשמל הרכבתי בעצמי.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
ראה לעיל . תגובה:

שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 8.7.2012 בעניינו של מר כהן .

yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן , ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה בעניין פניית מר כהן .

בהתאם לרשומות מערכת החברה נמצא כי ביום 5.7.2012 שוחחו נציגינו עם מר כהן בנוגע לפנייתו לרבות תיאום הגעת נציג טכני לכתובת המנוי ליום 8.7.2012 .

יצוין כי פנייתו טופלה לשביעות רצונו .

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .

בברכה,

חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה