פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מאוכזבת ברמות קשות מהחברה! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
אני מנויה של YES החל מפברואר וחייבת להגיד שאני מאוכזבת ובגדול, הסיבות הן:
1) שלחתי לכם מכתב ב8/4/12 (גם פה נמצאת התשובה שלכם - מספר תלונה 73767) חזרה אליי בחורה נחמדה מטעמכם ואמרה שבחשבון הבא אראה זיכוי של 100 ש"ח - זה לא קרה!!!
2) במעמד התחברות מול נציג הלקוחות שלכם בפברואר האחרון הובטח לי שאת הVOD אקבל בחינם, משום מה אני רואה חיובים של 14.90 ש"ח ואני אשמח לברר - למה??? היו לכם המון בעיות איתי בתקופות ההתחברות, תוכלו לשמוע את השיחות ולראות שרציתי לפצות אותי בVOD ואמרתי לכם שקיבלתי אותו בחינם כך שזה בלתי אפשרי.

אשמח שתחזרו אליי בדחיפות, מתסכל אותי המצב שבו אני פשוט לא מצליחה להבין למה אתם משקיעים כ"כ הרבה על פרסומות שלכם אבל כשזה מגיעה ללקוחה הקטנה שנמצאת אצליכם כ-4 חודשים, אתם מתייחסים אליה כל כך בזלזול? למה אני בכלל צריכה להעלות את הדברים האלה על כתב? לא מבקשת פיצויים, מבקשת בסה"כ את הדברים שהובטחו לי כשהתחברתי.

תודה

זלזול בלקוח!!! סוג הנזק :
מבקשת החסר כספי כפי שהובטח ותשובות למה עד עכשיו לא טופל! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

ראשית ברצוני לציין כי בהתאם לרשומות המנוי ביום 19.4.2012 בוצע זיכוי חד פעמי לחשבון המנוי בסך 100 ₪ .

בנושא הבטחה ל-VOD ללא דמי שימוש , אשמח אם תעביר אלינו גב' לב בהקדם מסמך המעיד על הבטחה זו על מנת שנוכל לבדוק זאת .

בברכה,

yes

תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה