חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 11.07.2012 בעניינו של מר דסקל צביקה.
מר דסקל פנה לחברתנו באופן ישיר בפנייה זהה ובהתאם לכך נערכה בדיקה מקיפה למול רשומות המערכת והגורמים הרלוונטיים .
מצ"ב תשובתנו אליו:
" ראשית, אביע צערנו על הרושם שיצרנו אצלך בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתך הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.
מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 24.06.2012 סוכם עמך על הוספת 2 ממירים מסוג yesHD בעלות חודשית בסך 9.90 ₪ לכל ממיר, תואם עמך מועד הגעת טכנאי ליום 11.07.2012 בין השעות 16:00-18:00. במועד זה בשעה 21:13 לערך הגיע נציגנו לכתובת המנוי וההתקנה בוצעה באופן תקין, צר לנו על איחור נציגנו.
בהתאם לקבוע בסעיף 18א(ד) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 (ד 1) תואם מועד לביקור טכנאי בהתאם להוראות סעיף קטן (ג) וחלפו שעתיים מעבר לזמן ההמתנה כאמור בסעיף קטן (ג)(2) – פיצוי בסכום של 300 שקלים חדשים; חלפו שלוש שעות מעבר לזמן ההמתנה האמור – פיצוי בסכום של 600 שקלים חדשים;
לאור האמור לעיל, בהתאם לקבוע בסעיף 18א(ד) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981 ולאור העובדה כי הטכנאי הגיע לביתך בטווח איחור מעל לשלוש שעות מעבר למועד תחילת חלון הזמן (בן השעתיים), נרשם זיכוי כספי בחשבון המנוי בסך של 600 ₪.
אציין כי ביום 29.07.2012 יבוצע החזר כספי ישירות לאמצעי התשלום המעודכן במנוי, אבהיר כי ניתן לראות את ההחזר בין 5-7 ימים לאחר מועד ההחזר.
בהתאם למידע שבידי, לאור פניותיך הטלפונייות מיום 11.07.2012 עודכנה במנוייך הטבה, הנחת מבצע בסך 10 ₪ לתקופה בת 18 חודשים. בנוסף, סוכם על צפייה בערוצים טיולים ואוכל לתקופה בת שלושה חודשים ללא עלות."
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|