פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמן שרות לא תקין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
במסגרת סגירת עיסקה עם יס החלפתי 2 ממירים אחד ליס טוטאל והשני ממיר מקליט וויאודי וקיבלתי הטבה חודשיים ויאודי חינם. היה עלי להמתין שבועיים להגעת הטכנאי (11/7/12) ובאותו יום לחכות שעתיים בבית. ביום ההתקנה התכנאי התקין את הממיר השני ללא ויאודי בניגוד לסיכום עם החברה. כשהתקשרתי המוקדנית אישרה את הטעות אבל עלי להמתין שוב שבועיים להגעת טכנאי לתיקון הטעות (31/7/12) ושוב לחכות שעתיים. אני כועסת א. על זמן ההמתנה לטכנאי חודש ימים!!!!!!!!!! ב. הטעות היתה שלהם ולמרות זאת עלי לחכות שוב שבועיים ג.עבר חודש מההטבה שקבלתי. זו התנהלות לא נכונה ורמת שרות לקויה.
כספי סוג הנזק :
זרוז הגעת הטכנאי וכן הארכת ההטבה בעוד חודשיים מיום התקנת הויאודי. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל-yes בעניינה של גב' אליאס נחמה מיום 16.07.2012.

מבדיקה ברשומות המנוי נמצא כי ביום 01.07.2012 סוכם עם גב' אליאס על מבצע צפייה מסוג K79* לתקופה בת 18 חודשים בעלות חודשית בסך 239 ₪, ולתקופה נוספת בת 24 חודשים בעלות חודשית בסך 254 ₪ ובהתאם לנספח תנאי המבצע. אציין כי המבצע הנדון כולל שימוש בממיר מסוג yesMaxTOTAL ושימוש בשני ממירים רגילים ללא עלות שכירות חודשית למשך כל תקופת המבצע. תואם מועד התקנה ליום 11.07.2012.

בנוסף, סוכם על צפייה בערוץ הרומנית ב30% הנחה, שימוש בממיר מסוג yesMax בעלות חודשית בסך 14.90 ₪ ושימוש בשירות ה-VOD בעלות חודשית בסך 14.90 ₪. כהטבה סוכם על שימוש בשירות ה-VOD ללא עלות לתקופה בת חודשים וזיכוי בגין הזמנת תכנים משירות ה-VOD לתקופה בת חודשיים עד לסך של 35 ₪ (לא כולל אירוטיקה).

אציין כי לאחר האזנה לשיחה מיום 01.07.2012 נמצא כי אכן סוכם עם גב' אליאס על שירות ה-VOD בשני הממירים, עקב טעות ובתום לב לא עודכה פקודת העבודה באופן תקין ועל כן נציגנו ביום 11.07.2012 הגיע נציגנו לכתובת המנוי וביצע התקנה של הממירים ושירות ה-VOD הותקן בממיר אחד בלבד, צר לנו על כך.

בהתאם למידע שבידי, ביום 12.07.2012 פנתה גב' אליאס לחברתנו בטענה כי שירות ה-VOD לא הותקן בממיר הyesMax, תואם עמה מועד הגעת טכנאי ליום 31.07.2012 ללא עלות התקנה, אבהיר כי נציגתנו תיאמה עבור גב' אליאס את המועד המוקדם ביותר שהיה באפשרותה.

באשר לזיכוי התוכן משירות ה-VOD אציין כי ההטבה עודכנה למשך כל תקופת המבצע הראשונה.

אנו מאחלים לגב' אליאס ובני ביתה המשך צפייה מהנה בשידורנו.

אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
עינת מורי
פניות הציבור
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה