פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי שלא הגיע בכלל להתקנה חדשה אצל לקוח חדש!!!! נושא התלונה:
צימרמן מורן שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום הצטרפתי ליס לאחר שסוכן הגיע לביתי בסביבות התאריך 08.07.12 ולאחר שיכנועים רבים לבסוף החלטנו לעבור ליס אחרי כמה שנים אצל הוט. הטכנאי היה צריך להגיע ב-12.7.12 בין 14:00 ל- 16:00 וזאת לאחר שיצאתי מהעבודה במיוחד שכלל וייכוח בעבודה שלי בגלל שיצאתי לפני הזמן! !! במפתיע מאוד הטכנאי לא התקשר ולא הגיע ובמקביל הייתי עם הסוכן בטלפון שנלחם שכן יגיע טכנאי ולאחר מלחמות בטלפונים חצי יום לבסוף רק בסביבות 16ף00 בצהרים הודיעו לנו כי הוא לא הגיע ונקבע מועד אחר ל16.07.12 בין השעות 16:00 ל18:00 שאכן הגיע בזמן והתקין התקנה מלאה. לאחר שהטכנאי שהתקין הלך ובדק שהכל עובד כשורה הוצאנו את אחד הממירים מהשקע וכל שאר הממירים בבית קרסו ,לאחר בירור טלפוני הוסבר לנו כי כנראה שזהו הממיר שנותן מתח לצלחת לווין,כששאלנו מה אפשר לעשות בנידון אמרו לנו שככה זה בבתים פרטיים,שהסברנו כי לא יתכן שככה זה אמור לעבוד שאם נצטרך לנתק לזמן כלשהו את הממיר בשביל לעשות משהו בחדר לא יתכן שבשאר הבית לא יהיו שידורים עשו בדיקה חוזרת ומצאו לנכון לשלוח טכנאי ליום ה-17.07.12 בין השעות 14:00 ל16:00 בצהרים .ביום המדובר דיבר איתי הטכנאי בשעות המוקדמות של הבוקר והסברתי לו את הבעיה והוא אמר שזה םפשוט לפתירה ושיש לשים ספק כוח כלשהו עם פיצול בשביל שיהיה ניתן לפרק ממיר בלי להפיל את השאר.
הטכנאי הגיע בזמן ופתר את הבעיה .
עוד באותו היום בערב נכנסתי לצפות בטלויזיה בחדר וניסיתי להפעיל את שירות הVOD שנתקע ללא הרף,התקשרתי לשירות הטכני ואיתם במשך קצת יותר מחצי שעה ניסנו כל מיני דרכים לפתור את הבעיה שלא נפתרה ונקבע טכנאי לשעות 16:00 ל 18:00 בערב .בשעה 17:40 לערך התקשרתי לברר היכן הטכנאי ומוקדנית שענתה אמרה שהיא מבררת לי את העינין בשעה 18:05 לערך חזרה אלי ואמרה שיגיע בין השעות 18:00 ל20:00 כמובן שהנ"ל לא הגיע ולאחר ששאלתי איך יתכן שאני זה שהתקשרתי וביררתי לגבי הגעת הטכנאי ולא הם אלה שהתקשרו להודיע לי אמרו שזה טעות ושאני צודק ,והוזמן טכנאי ליום ה19.07.12 בין השעות 18:00 ל20:00 .
ביום המדובר התקשרתי שוב בשעה 18:00 ושאלתי אם מגיע היום טכנאי והודיעו לי שכן הוא מגיע בדיוק כמו שנקבע,בשעה 17:30 לערך יצרתי שוב קשר עם שירות הלקוחות ואז לאחר בירור הודיעו לי שהטכנאי לא יגיע בשעה זו אלה בין השעות 20:00 ל22:00 בלילה לאחר שיחה עם המנהלת הובטח לי כי הטכנאי יגיע בשעות האלה ,בשעה 21:00 התקשרו להודיע לי מהשירות הטכני כי הטכנאי לא יוכל להגיע וכי יש טכנאי ליום שישי בשעה 18:00 ל20:00 בערב ! כמובן שלא הסכמתי וביקשתי להתנתק אמרו שיחזרו אלי ואז בשעה 21:30 לערך התקשר הטכנאי ואמר שהוא בדרך, הנ"ל הכגיע אלי בדק את ההתקנה ואמר שהיא לא טובה וכי יש לשנות את מיקום הצלחת וכי הוא צריך לקדוח והוא לא יוכל לעשות זאת בשעה שכזו ומלחתחילה לא הסכמתי כי ביתי בת השנה ותשעה חודשים ישנה בשעה זו .
הנ"ל סגר את הקריאה לאחר הוספת מספר מגברים לתשתית ולאחר הסבר כי אני אמור להתקשר שוב לשירות לקוחות ולבקש שיזמינו טכנאי ליום שישי .
התקשרתי לשירות לקוחות הסברתי את אשר היה וקבעו לי טכנאי ליום שישי ה20.07.12 לשעה 12:00 ל14:00 בצהרים ,יש לציין שאישתי וילדתי נאלצו ללכת לישון אצל חמתי וזאת בגלל שילדתי היתה עם חום גבוה ואם יבוא טכנאי ויקדח היא תתעורר.בשעה אחת וחצי ביום המדובר התקשרתי לשירות הלקוחות ובמענה נאמר בהודעה מוקלטת כי טכנאי ישלח לביתי בתאריך 22.07.12 יום ראשון בין השעות 08:00 ל10:00 בבוקר וזאת מבלי ליידע אותי .הגעתי לשיחה עם נציג הסברתי לו את העינין הנ"ל בדק ואמר כי הטכנאי שהוזמן לי ליום שישי הוא לא הטכנאי הנכון וכי רק ביום ראשון יוכלו לסדר את הבעיה ביקשתי שיעבירו אותי לניתוק ,ואכן העבירו אותי לקשרי לקוחות ,שהסברתי את אשר ארע המוקדנית בקשרי לקוחות אמרה כי היא הכתובת האחרונה וכי אין מי שיעזור חוץ ממנה וביקשה ממני להמתין ליום ראשון יש לציין שהנ"ל לאחר "מלחמות" הצליחה לשנות את מועד הגעת הטכנאי לשעות 14:0 ל16:00 והתעקשה לתת לי עשרה סרטים חינם למשך שנה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי כספי הולם!!! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 21.07.2012 בעניינה של גב' צימרמן מורן,

ראשית, אביע צערנו על הרושם שיצרנו אצל גב' צימרמן בנושא השרות ללקוח. תוכן הפנייה הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

בהתאם למידע שבידי עולה כי ביום 16.07.2012 הותקנה בכתובת המנוי תשתית לקליטת שידורי הלווין וציוד הקצה של yes, במועד זה פנתה גב' צימרמן לחברתנו עקב תקלת צפייה ביום 17.07.2012 הנושא טופל, ביום 18.07.2012 פנתה פעם נוספת עקב תקלה תואם מועד הגעת לטכנאי ליום 20.07.2012 במועד זה לצערנו נציגנו לא הגיע לכתובת המנוי, צר לנו על כך. ביום 22.07.2012 הגיע נצגינו לכתובת המנוי והנושא טופל.
מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי נרשם זיכוי כספי חד פעמי בחשבון המנוי בסך 600 ₪ בהתאם לקבוע בסעיף 18א(ד)(1) לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981 בגין אי הגעת הטכנאי מיום 20.07.2012.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה