פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לאחר ניתוק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תשרי 5 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום
לאחר ניתוק מחברת יס ומעבר לחברת הוט
קיבלתי חיוב עבור ממיר כביכול שאני מחוייב ל18 חודשים ואני בכלל הייתי מחובר בחבילה ללא היתחייבות
כך אמר לי מנהל האזור שהיה אצלי בבית ולא כתוב כלום על התחייבות על ממיר
להפתעתי נאמר לי עי " נציג ייס שיש לי קנס יציאה בסך 150 שח למה?
אבקש אם תוכלו לטפל לי בבעיה זו
כספי סוג הנזק :
נא לבטל את קנס של הממיר שלא בצדק פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:

שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 22.07.2012 בעניינו של מר גאן חיים.

מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי בשיחה טלפונית מיום 27.06.2012 סוכם עם מר גאן על מבצע צפייה מסוג PMU* לתקופה בת 36 חודשים, בהתחייבות, בעלות חודשית בסך 240.05 ₪, ולתקופה נוספת בת 24 חודשים, ללא התחייבות, בעלות חודשית בסך 240.08 ₪ ובהתאם לנספח תנאי המבצע.

בהתאם למידע שבידי, ביום 29.04.2012 פנה מר גאן לחברתנו בבקשה לביטול ההתקשרות עם yes וביום 29.05.2012 הושב ציוד הקצה לחברתנו.

אציין כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו מושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון, הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר ומבוצע חיוב בגין החזר עלות ההטבה, במידה וזה קיים.

לאור האמור לעיל, יחוייב חשבון המנוי על שמו של מר גאן בגין חיוב עלות הטבה בשל ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה