פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה טכנית בשידורי יס בכל הבניין נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏24 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24.7 היתה תקלה בשידורי יס שהבחנתי בה בסביבות השעה 20:00.
כשהתקשרתי לנציג יס הסתבר לי כי התקלה משוייכת לכל הבניין שלי ולמעשה כבר שכן אחר התקשר לדווח על התקלה מוקדם יותר (כלומר נכון לשעה 20:00 הדיווח על התקלה התקבל והיה ידוע).
המענה של חברת יס היה לשלוח טכנאי ביום למחרת בלבד לתיקון התקלה, ולהשאיר אותנו ללא יכולת צפייה בטלויזיה באותו ערב, כך שלמעשה נאלצנו להעביר ערב שלם ללא צפייה בטלויזיה, וזאת על אף שהתקלה רלוונטית לכל הבניין!
הייתי מצפה שלנוכח הסכומים המוגזמים גם כך שאני משלם מידי חודש לחברה, תהיה מצידם יכולת לתת מענה, בטח ובטח כשלא מדובר בלקוח בודד.
מעבר לכך, היות ואני משלם תוספת תשלום מידי חודש כדי "להנות" ממכשיר ה-"יס מקס", ציפיתי לתומי שלכל הפחות אוכל לצפות בתוכניות מוקלטות, אך מסתבר שלא כך הדבר; כאשר ישנה תקלה טכנית בשידורי יס, לא ניתן לצפות דרך הממיר המקליט בתכניות מוקלטות! (זו לא הפעם הראשונה שאני נחשף לתופעה זו).
כשעימתתי את הנציגה עם העובדה שלא תהיה לי יכולת לצפות בטלויזיה באותו ערב ושהתקלה היא של כל הבניין (משמע בעיה דחופה), הנציגה פטרה אותי בכך שלמרות שמדובר בבניין, תגובתם היא דווקא מהירה וטכנאי יגיע בבוקר שלמחרת, ולמרות שיש טכנאים שעובדים בשעות הלילה, אין טכנאי שיכול להתפנות ולתת מענה לתקלה. מיותר לציין שאף לא טרחו להציע לי פיצוי לאחר תיאור המקרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 27.07.2012 בעניינו של מר קולקה עופר.

ראשית, אציין כי על פי הסכם ההתקשרות מול חברתנו סעיף 8 ח' במקרה של תקלה ואי צפייה בבית הלקוח אנו מחוייבים למתן שרות בטווח של עד 48 שעות עבודה ממועד דיווח התקלה.

" כן, אנחנו עושים ביקורי בית.
אם אינך מצליח לראות כלום בכל הטלוויזיות שלך, כלומר, אין קליטה, טכנאי יגיע לביתך תוך 12 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה וזאת במועד שיתואם עמך. בכל תקלה אחרת, הטכנאי יגיע לביתך תוך 48 שעות עבודה ממועד הדיווח על התקלה"

אבקש לציין כי תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מיידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

בהתאם למידע שבידי, ביום 24.07.2012 פנה מר קולקה לחברתנו עקב תקלת צפייה, הובא לידיעתו כי מדובר בתקלת בניין וכי מתואם טכנאי ליום המחרת בשעות הבוקר, במועד זה הגיע נציגנו לכתובת המנוי והתקלה סודרה.

באשר לתוכניות המוקלטות אציין כי על פי הסכם ההתקשרות של yes עם לקוחותיה, סעיף 9 י' צויין: "על אף האמור לעיל לעניין אחריותנו לתקינות ציוד הקליטה, אנו לא נהיה אחראים בשום צורה או אופן לכל שיבוש בהקלטת השידורים או לתוכן אשר יוקלט ויישמר על ידך ב-yesMax, ומחיקתו, כולו או חלקו, מכל סיבה שהיא, בין אם בתקופת האחריות ובין אם לאחר מכן, לא תקים לך עילה לפיצוי."

אנו מאחלים למר קולקה ובני ביתו המשך צפייה מהנה בשידורנו.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה