פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה נגד חברת יס עניין כספי נושא התלונה:
כיאל סאלח שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏10 ‏אפריל ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כיאל סאלח מרח" רמב"ן בחיפה , כותב את התלונה הזאת בשם אשתי מדיחה כיאל ובשם הבת שלי ניבאל כיאל שהיא בחורה נכה ומרותקת לכסא גלגלים עקב שיתוק מוחין מלידה.
אשתי מדיחה היתה מנויה בחברת יס החל משנת 2003 ועד סוף חודש מרץ 2012 כאשר התשלום היה מתבציע באמצעות כרטיס האשראי שלה המסתיים בספרות 1346 .בכל התקופה הזאת לא נרשם שום פיגור בחשבון שלה וחברת יס תעיד על כך .
בתאריך 26-03-2012 ועקב סיבות בריאות של הבת שלי הנכה ניבאל החלטנו לעבור דירה לחיפה , והתקשרתי לחברה יס ובקשתי לבציע העברה החל מהראשון לאפריל (אני מקווה שהשיחה מוקלטת ).
הנציג שלהם שענה לי בקש את ארבעת הספרות האחרונות של כרטיס האשראי ומאחר שלא היה ברשותי הכרטיס ומאחר ולא היה ניתן לטפל בהעברה בלי כרטיס אשראי (לטענת הנציג ) הצעתי לתת לו מספר כרטיס אחר שהיה ברשותי והוא הסכים .
הנציג הודיע לי שהמחיר החודשי יהיה בסביבות המאתיים וארבעים שקלים והוא יתן עוד שני ערוצים במתנה .
אני הודעתי גם שיש דייר חדש שיגור בדירה שלי החל 01-04-2012 .

בסוף חודש מרץ עברנו לרח" רמב"ן בחיפה והעברנו את הציוד של חברת יס איתנו.
כאשר הגיע הטכנאי שלהם אלינו לחיפה להתקנה הוא הביא איתו ציוד חדש ,וכאשר שאלנו באשר לציוד שהיה לנו בעוספיה השיב שלא צריך אותו ואפשר לזרוק וכך עשינו .
בתחילת חודש אפריל התקשרו אלי מחברת יס יחד עם הדייר החדש ובשיחה משולשת הסכים הדייר להיות מנוי שלהם.
כאשר הגיע חשבון כרטיס האשראי שלי נדהמתי כאשר ראיתי חיוב על סך 285 ש,ח מחולק לעשרה תשלומים שווים .
יותר מזה חברת יס המשיכה לחייב את שני הכרטיסים וכאילו אני גר בשתי דירות .
למרות הפניות הטלפוניות הרבות לחברה ,ולמרות ההסברים שלי לא הצלחתי להסדיר את העניין ותמיד היו להם כל מיני תשובות מתחמקות ובמיוחד נציג שלהם בשם אמיר שהיה משקר וטוען שהוא מתקשר אלי ואני לא עונה .וכאשר התקשרתי אליו ביוזמתי והעמדתי אותו על השקרים שלו כאשר אני מבקש כל הזמן לאמת את דברי ע"י השיחות המוקלטות , הנציג הזה התחיל לצעוק ולהשתולל וטרק את הטלפון בפני .

בסוף החלטתי להתנתק ורק אחרי הרבה בקשות הסכימו לנתק אותי ונתתי הוראה לחברת האשראי לבטל את הוראת הקבע .
נכון להיום ולמרות הזמן הרב שעבר עדיין לא לקחו את הציוד שלהם וממשיכים לשלוח הודעות בטלפון ולאיים בתביעות.
אני מבקש להפגש עם נציג בכיר של החברה , להביא את השיחות שהתנהלו ביננו מההתחלה עד הסוף כדי לעמוד על האמת ובמידה ואני לא אהיה צודק אני מוכן לשלם כל מה שמגיע ותודה .
כספי סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes מיום 31.07.2012 בעניינו של מר כיאל סאלח,

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' קיאל מדיחה עולה כי ביום 01.04.2012 פנה מר סאלח לחברתנו בבקשה לביטול ההתקשרות עקב מעבר דירה ובטענה כי פתח מנוי חדש על שם בתו בכתובת החדשה, ביום 04.04.2012 ביקש לבצע העברת בעלות לדייר שישאר בדירה, מר שאדי. ביום 10.04.2012 נמצא כי העברת הבעלות אינה רלוונטית כיוון שמר שאדי עובר לדירה בה קיימים שירותי הצפייה של חברתנו.

בהמשך, ביום 13.05.2012 הודיע מר סאלח לנציגנו כי ציוד הקצה נזרק לפח. בשיחה טלפונית מיום 24.05.2012 בין מנהל בחברתנו לבין מר סלאח נמצא כי הציוד נזרק לפח לטענת הלקוח עקב הנחיית המתקין בדירה החדשה, הובא לידיעתו נושא אחריות הלקוח לציוד במקרה של אובדן. אציין כי ביום 13.05.2012 הופסק החיוב בגין שירותי הצפייה במנוי.
בסעיף 8.א' להסכם ההתקשרות של yes עם לקוחותיה נאמר:
" אנחנו, חברת yes, נהיה אחראים לתקינות הציוד, על חשבוננו לתקופת אחריות של שנה, החל מהיום שבו התקנו אותו בביתך (זאת למעט, כמובן, ציוד שנרכש מחברה אחרת, ולא מאתנו). במסגרת אחריות זאת לא נוכל להיות אחראיים על נזקים לשלטים או על שבר שייגרם לציוד הקליטה, למפענח ולכרטיס החכם, ובלבד שהנזקים לעיל לא נגרמו כתוצאה מרשלנותנו, כמו גם, לנזקי רטיבות, גניבה, נזקים שנגרמו בזדון, או נזקים שנגרמו בעקבות שריפה...".
לפיכך, הבהירה החברה מלכתחילה כי האחריות לציוד, אינו חל עליה והיא אינה זו שתישא בנזק בגין אי החזרתו לידיה.
אבהיר כי על מר סאלח להשיב את ציוד הקצה לחברתנו בהקדם, 4 ממירים רגילים 4 כרטיסים חכמים ו4 שלטים, במידה והציוד לא יושב לחברתנו יחוייב חשבון המנוי על שמה של גב' קיאל מדיחה עבור עלותו של כל ממיר ועלותו של כל כרטיס חכם וכל שלט בהתאם למחירון החברה מעת לעת.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה