חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
מיד לאחר ביצוע ההתקנה הוצע ללקוחה לבצע התקנה של שירות הVOD במועד שנוח עבורה. כאמור, לצערנו הלקוחה בחרה שלא לבצע התקנה זו. זאת על אף ששירות הVOD לא הותקן במועד ההצטרפות לאור אי עמידה בתנאי הסף מצד הלקוחה. כפי שהוסבר ללקוחה מספר פעמים וכפי שהשבנו בנושא בתגובתנו הקודמת, תנאי המבצע הוסדרו למול הלקוחה בכתב ואושרו בחתימתה. כמו כן, לבקשתה ביום 02.08.2012 הועברו לידיעת הלקוחה כל נספחי המבצע עליהם חתמה בעת ההצטרפות. בהתאם לתנאי המבצע אשר סוכמו עם הלקוחה ועליהם חתמה לאישור בוצע החיוב בגין שירותי הצפיה אותם צרכה הלקוחה.
כאמור בתגובתנו מיום 31.07.2012, בתאריך 12.7.2012 הוסבר לגב' פרידה את נושא החיוב בעת ניתוק המנוי וכן הובא לידיעתה מפורשות ובכתב (טרם בקשה לניתוק המנוי) כי במידה ותבחר לסיים את התקשרותה עם חברתנו יבוצע חיוב בגין שירותי הצפיה החל מיום ההתקנה ועד 3 ימי עבודה מיום בקשת הניתוק בהתאם לחוק והסכם ההתקשרות. בהתאם לתשובתנו זו גם בוצע החיוב בחשבון המנוי. כאמור בתגובתנו הקודמת, הלקוחה מוזמנת לעיין בתשובתנו בנושא שנשלחה אליה בכתב באמצעות הודעה בתאריך 12.07.2012.
כפי שהובא לידיעת הלקוחה, לא נמצא כל תיעוד לתאום הגעה של טכנאי ליום לאחר התקנת שירות ה VOD. לפיכך, הוצע ללקוחה לתאם את ההתקנה במועד שנוח לה אך כאמור מעלה לצערנו בחרה הלקוחה שלא לבצע את התקנת השירות.
|
תגובה: |
אנא ראה תגובתנו מעלה |
פתרון: |
|
|