חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 15.08.2012 בעניינו של מר אגייב נדב,
מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 31.08.2012 פנה מר נדב לחברתנו בבקשה להקפאת שירותי הצפייה במנוי מיום 01.09.2011 ועד ליום 01.01.2012, וכך נעשה.
ביום 19.02.2012 פנה מר נדב לחברתנו בבקשה לביטול ההתקשרות עקב סגירת העסק, ביום 20.02.2012 הופסק החיוב בגין שירותי הצפייה במנוי וביום 30.05.2012 הושב ציוד הקצה לחברתנו.
אציין כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידנו הושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון, הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר ומבוצע חיוב בגין החזר עלות ההטבה, במידה וזה קיים.
בהתאם לאמור, בתחילת חודש אוגוסט 2012 במסגרת הליך גמר החשבון במנוי בוצע חיוב בסך 112.37 ₪ בגין החזר עלות הטבה בשל ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות.
לאור האמור, לא נמצא מקום לזיכוי.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
|
תגובה: |
ראה תגובה לעיל. |
פתרון: |
|
|