חברת yes |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 20.08.2012 בעניינה של גב' עדה אדלר,
מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 08.08.2012 פנתה גב' אדלר לחברתנו בבקשה לביטול ההתקשרות, לאור פנייתה נציגנו ניסו לצור עמה קשר טלפוני, ללא הצלחה.
ביום 20.08.2012 שוחח עמה נציגנו ותואם מועד הגעת טכנאי לאיסוף ציוד הקצה של חברתנו ליום 13.09.2012 בין השעות 17:00-19:00.
על פי נוהלי החברה ובהתאם להסכם ההתקשרות בין yes ללקוחותיה, עם קבלת בקשה לסיום ההתקשרות עלינו להפסיק את שירותי הצפייה והחיוב בגינם בטווח של 72 שעות ממועד הבקשה, בהתאם לכך, מועד אחרון לחיוב הנו ביום 11.08.2012.
אציין כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון , הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר ומבוצע חיוב בגין החזר עלות ההטבה, במידה וזה קיים.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] < <>>, ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם |
תגובה: |
ראה תגובה לעיל |
פתרון: |
|
|