פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוק איחור טכנאי! נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
יס שלום,
ב20.11 בני העביר אותי ואותו ליס ( שתי מנויים ) כמו שאתם חושבים ובטח יודעים עד הקטע של לקיחת אמצעי התשלום הייתם אפשר לומר מושלמים.
בכל אופן אחרי שלקחת את אמצעי התשלום ועדכנתם אותו אצלכם.
אני עד עכשיו ממתין להתקנה.
בכל אופן כל יום (יום אחרי יום) אמרתם לי טווח של שעות וכמובן שאני חיכיתי במקום ללכת לעבודה וכמובן שאחרי שחלף הזמן התקשרתם (במקרה הטוב) ואמרתם שהטכנאי יגיע מחר , כמובן שהנושא חזר חלילה עד היום שדרך אגב היום אתם אמורים להגיע בין השעות 12-14,שוב אני סקפטי.
בכל אופן אני דורש את הפיצוי הקבוע בחוק איחור טכנאי על כל העוגמת נפש ועל בזבוז הזמן שגרמתם לי ועל כל השעות הרבות שאני ממתין לכם בשביל לדבר עם נציג. 3 פעמיים עשיתם את זה מה שאומר שאתם צריכים לפצות אותי ב1800 ש"ח

עוד לקוח שלא מרוצה.

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
יס שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך .

אני שמחה על בחירתו של מר גורן בחברתנו ומברכת על הצטרפותו למשפחת yes.

ראשית, אבקש לציין כי yes עושה כל שביכולתה על מנת להעניק ללקוחותיה את השרות הטוב והאיכותי ביותר. על כן, אבקש להביע התנצלותי הכנה על ההשתלשלות, כפי שעולה ממכתבו באשר לאי הגעת נציגינו לביצוע ההתקנה הראשונית .
באשר לנושא פיצוי על פי חוק בגין אי הגעת טכנאי או איחור בהגעת טכנאי לביצוע התקנה ראשונית וחיבור לקוח לשירותינו, בהתאם לסעיף 18אד1 לחוק הגנת הצרכן, תשמ"א - 1981, למרות העולה מפנייתך, מציין החוק כאמור, "ב השר, באישור ועדת הכלכלה של הכנסת, רשאי לקבוע הוראות בעניינים המפורטים בסעיף קטן א2 עד 4, לעניין חוזה למתן שירות לתיקון ליקויים ופגמים והחלפת טובין גם שלא לאחר מכירה, לרבות תיקון והחלפה כאמור בתקופת אחריות ארוכה יותר מהתקופה שנקבעה לפי סעיף קטן א, ולעניין חוזה למתן שירות שבו השירות מותנה בתקינות טובין הנמצאים אצל הצרכן.."

לאור האמור לא נמצא כי בחוק מוזכר עניין ביצוע התקנה בבית לקוח, החוק מתייחס למתן שרות טכני ותחזוקת שירותים בלבד.

למרות האמור לעיל באופן חריג יבוצע זיכוי חד פעמי בסך 129 ₪ על כל אחת מהפעמים בסך 387 ש,ח בגין המתנת סרק .

בברכה,
YES
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה