פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב נוסף על VOD נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏13 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ 2011 עברתי מהוט ליס, קיבלתי חבילה במחיר 259 ש"ח לחודש כולל VOD. לאחר שנה וחצי נגמר לי המבצע ובחודש אוגוסט קיבלתי הצעה להמשיך באותם תנאים במחיר של 261.90 ש"ח לחודש לעוד שנה וחצי. הסכמתי להעלאת המחיר הקטנונית של 2.90. בפועל חייבו אותי בכל חודש ב-266 שקל, כנראה בגלל עליית המע"מ, אבל לא הייתי קטנוני- הבלגתי. אבל עכשיו התחילו לחייב אותי ב-279 שקל- תוספת 15 ש"ח על שירות ה-VOD. מיותר לציין שמתחילת המנוי תמיד היה לי שירות VOD ואני לא מבין מדוע פתאום אני צריך לשלם עליו כשקיבלתי התחייבות מפורשת באוגוסט שהמנוי שלי ממשיך כפי שהיה. כשהתקשרתי היום לברר, הטלפנית אמרה לי שכתוב בחוזה שנשלח אלי שה-VOD הוא בתשלום נוסף. כמובן שמעולם לא קיבלתי אף מכתב נייר מ-YES בשנתיים האחרונות. מעניין אותי עד כמה קביל חוזה שכתוב בו דבר ששונה משהובטח לי בטלפון, שמעולם לא ראיתי במו עיני ושכמובן לא חתמתי או הסכמתי לרשום בו? אני מבקש לקיים את ההבטחה הטלפונית שניתנה לי ביום 21/8/2012 ע"י שימור הלקוחות של החברה ולהפסיק לחייב אותי על תוספת לשירותי ה-VOD לאלתר. חשוב לציין כי אני מאוד מרוצה משירות הטלויזיה של יס וחבל שעל מספר שקלים לפה או לשם תאבדו לקוח מרוצה. תודה.
כספי סוג הנזק :
ביטול חיוב נוסף ל-VOD. זיכוי לחודש האחרון. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 13.12.2012 בעניינו של מר אסף נאמן,
מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 11.03.2011 הצטרף מר נאמן לחברתנו למבצע צפייה מסוג JGM * לתקופה בת 18 חודשים בעלות חודשית בסך 259 ₪, ולתקופה נוספת בת 24 חודשים בעלות חודשית בסך 259 ₪. המבצע הנדון כולל שימוש בממיר yesMaxTOTAL ללא דמי שכירות חודשית למשך כל תקופת המבצע ושימוש והזמנת תכנים משירות ה-VOD ללא עלות לתקופה בת 12 חודשים לא כולל ארוטיקה ובהתאם לנספח תנאי מבצע.
אציין כי ביום 05.02.2012 נשלח באמצעות הדואר לכתובת המנוי נספח מסיימי מבצע אוקייאנוס, המיידע על סיום הטבת ה-VOD.
בהתאם למידע שבידי, ביום 21.08.2012 סוכם עם מר נאמן על מבצע צפייה מסוג C77* לתקופה בת 18 חודשים בעלות חודשית בסך 264.16 ₪, ולתקופה נוספת בת 24 חודשים בעלות חודשית בסך 279.29 ₪, המבצע הנדון כולל שימוש בממיר מסוג yesMaxTOTAL ללא עלות שכירות חודשית למשך כל תקופת המבצע ובהתאם לנספח תנאי המבצע. בנוסף, סוכם על שימוש בשירות ה-VOD בעלות חודשית בסך 15.03 ₪.
ביום 13.12.2012 פנה מר נאמן לחברתנו והובא לידיעתו כי הפרש המחירים הנו בגין דמי שימוש לשירות ה-VOD, במועד זה נשלח נספח לכתובת המנוי באמצעות הדואר.
לאור פנייה זו, כמחווה שירותית מטעמה של yes במועד מכתבי זה עודכנה הטבה, שימוש בשירות ה- VOD ללא עלות חודשית לתקופה בת חודשיים ואחר כך התשלום יהיה בסך 15.03 ₪.
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה