פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא נכון נושא התלונה:
רון רחל שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
היי יס היקרים
אני סכמתי עם נציג שלכם טלפונית שאני משלם 240 ש"ח בערך
לפתע אני מגלה שכבר חודשיים אתם מחייבים אותי ב-277.16 ש"ח
אני מבקש לקבל זיכוי עבור החודשיים שגביתם ממני סכום גבוה יותר
מהסיכום בינינו.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך מיום 14.12.2012 בעניינו של מר רון אלעד.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר אלעד עולה כי ביום 17.12.2012 שוחח מר אלעד עם מר דניאל, נציג yes וסוכם עימו על תנאי המבצע לשביעות רצונו. בנוסף לכך נרשם זיכוי במנוי על שמו של מר אלעד מיום 13.8.2012 ועד למועד עדכון המבצע בפועל, זאת בגין הפרשי מחיר.

לאור האמור בוטלה בקשתו של מר אלעד לניתוק המנוי ולסיום ההתקשרות.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה