פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב דמי יציאה ואי ניתוק תוך 2 ימי עבודה מרגע הבקשה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/12 ביקשתי ניתוק מיידי משירותי יס וביררתי כיצד מבוצע גמר החשבון והאם אחוייב בדמי יציאה ונאמר לי שלא מכיון שנכנס החוק החדש לתוקף לא יהיה עלי לשלם דמי יציאה כלל והחיוב עבור הערוצים יופסק ב16/12. להפתעתי כשהתקשרתי לחברה ב-30/12 כדי להתעדכן שוב בתאריך איסוף הציוד הסתבר לי כי אני עדיין ממשיכה להיות מחוייבת ונזרק כבר חיוב על חודש שלם לחשבון הבנק וכמו כן עלי לשלם דמי יציאה. כלומר כל שיחתי עם נציג השירות בתאריך 14/12 הייתה לחינם ולא בוצע דבר ממה שאמר ודבריו גם היו שקר. ביקשתי מהנציג להאזין לשיחה ואכן שמע שם כי נאמר בפירוש כי אין כל דמי יציאה מהמנוי עקב החוק החדש ושאפסיק לשלם מיום ראשון ה-16/12 אך משום מה זה לא מספיק לחברת יס ומבחינתם ממש לא משנה מה נאמר לי על ידי נציג החברה בשיחת הבירור שביצעתי. למה יש מוקד שירות אם כל מה שנאמר על ידי הנציגים הוא מידע לא אמין ולא מדוייק??אני מבקשת זיכוי על דמי היציאה וזיכוי של כל החיובים המיותרים במנוי מהיום שביקשתי ניתוק ועד היום ויצירת קשר בהקדם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי! פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך ל-yes מיום 31.12.2012 בעניינה של גב' פנחסוב לילך,

מבדיקה ברשומות המנוי עולה כי ביום 08.11.2010 הצטרפה גב' פנחסוב לשירותי הצפייה של חברתנו, במועד זה סוכם עמה על מבצע צפייה מסוג ZOG* לתקופה בת 24 חודשים, בהתחייבות, בעלות חודשית בסך 200.72 ₪, ולתקופה נוספת בת 36 חודשים, ללא התחייבות, בעלות חודשית בסך 215.84 ₪ ובהתאם לנספח תנאי המבצע.

בהתאם למידע שבידי ביום 12.12.2012פנתה גב' פנחסוב לחברתנו בבקשה לביטול ההתקשרות, ביום 13.12.2012 תואם עמה מועד לאיסוף ציוד הקצה של חברתנו ליום 07.01.2012 בין השעות 0900-1100, במועד זה סוכם עמה לבקשתה על צפייה בתשלום עד למועד האיסוף.

ביום 30.12.2012 פנתה לחברתנו בטענה כי עדיין מחוייבת, במועד זה נרשם זיכוי רטרואקטיבי מיום 14.12.2012.

אציין כי רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו מושלם התהליך לסיום ההתקשרות ונערך על ידינו הליך גמר חשבון, הליך הכולל את פריקת המידע מהכרטיס החכם ובדיקה באם קיימות הזמנות אירועים בתשלום שהמנוי לא חויב בגינם, כמו כן נבדקת שלמות ותקינות הציוד המוחזר ומבוצע חיוב בגין החזר עלות ההטבה, במידה וזה קיים.

לאור האמור, יחוייב חשבון המנוי בגין עלות הטבה בשל ניתוק המנוי טרם תום תקופת ההתחייבות.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.

בברכה,

חברת yes

דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] , ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה