פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי ההסכם מטעם יס נושא התלונה:
קזס דינה שם/כינוי:
‏יום שני ‏05 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
מתאריך הנ"ל הסכמתי להתחבר לטלויזיה ולאינטרנט דרך חברת יס ובתנאי שההתקנות של הטלויזיה ושל האינטרנט של בזק ללא עלות כלל. חברת יס גבתה באמצאות כרטיס האשראי 289 ש"ח דמי התקנה וכן סכום של 375 ש"ח 159 ש"ח יותר מתשלום החודשי הראשון. וכן חברת בזק גבתה ממני 99 ש"ח כדמי התקנה. כך ששילמתי 547 ש"ח שלא היתי לשלם כלל. ההתקנות ללא עלות היו בהסכמת מנהל האזורי של חברת יס בשם דדי אשר הבטיח שלא אשלם כלל. מאז עשרות טלפונים שביצעתי לשרות לקוחות של יס נתקלו ללא מענה. פקידי שרות לקוחות משקרים שקרים שונים ותירוצים משונים שהסכומים יוחזרו לי אך עד היום לא קיבתי כלום.מנהל האזורי בשם דדי שהסכים לסידור זה נעלם. אנני עונה לטפונים.פקידי שרות הלקוחות טונים שהוא חולה או שאין לו זמן בשבילי או שאין לו כעת תקציב להחזיר לי את הסכומים ושהם יוחזרו בחשבונות הבאים למרות שהובטח מספר פעמים שהסכומים יוחזרו במרוכז לחברת האשראי דבר שלא נעשה. פעמים רבות הם הבטיחו שיחזרו עם תשובות לטלפון שלי והם שיקרו ולא חזרו. בכל פעם אני צריכה להתקשר שוב ולקבל פקיד שרות אחר ולהסביר לו מחדש את כל הסיפור דבר שמעצבן אתי ונתקל בתשובות לא עינייניות ושיקריות כדי להתפטר ממני. חברת יס כניראה מגייסת לחברתה לקוחות מאוכזבים ולא מרוצים שיברחו ממנה בהקדם. אני דורש שכל הסכומים המיותרים ששילמתי יחזרו מיידית לחברת האשראי.אני לא צריך לתת להם אלוואות שיוחזרו לי בתשלומים בחשבונות הבאים.
החזר מיידי של הכספים והתנהגות נאותה יותר של פקידי החברה27762319 פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה