פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
משיכת זמן וטירטור לקוח בלקיחת המכשירים לאחר ניתוק נושא התלונה:
בן חמו אשר שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
מחודש דצמבר אני מנותק וכבר שלושה חודשים מטרטרים אותי בסרובם לקחת את הציוד שלהם, למרות מספר תאריכים וקביעת שעה, עדיין לא לקחו את הציוד
עוגמת נפש סוג הנזק :
לקיחת הציוד ופיצוי על עגמת נפש וטירטור פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' הילה בן חמו.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר אשר בן חמו עולה כי תואם מול מר בן חמו איסוף ציוד מכתובת המנוי ליום 7.2.2013 בין השעות 1000 - 1200. אבקש לציין כי המועד האחרון לחיוב הנו 6.12.2012 בשל בקשתו של מר בן חמו לסיום ההתקשרות מיום 3.12.2012.

לידיעתך, רק לאחר החזרת ציוד הקצה לידינו על ידי מר בן חמו יושלם התהליך לסיום ההתקשרות ויערך על ידינו הליך גמר חשבון.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה