פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש וזילזול בלקוחות יס נושא התלונה:
מור נורית שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ברק 30 קרית מוצקין כתובת:
תיאור הבעיה:
עד תאריך 17.1.013 המנוי היה על שם בני. בני עזב את הבית ואז ביקש מ יס לנתק ולהעביר את המנוי על שמי 17 לחודש התקשרה נציגת יס בשם שרית ובקשה ממני להעביר הוראת קבע חדשה על שמי ולעשות העברת בעלות על שמי שלחה לי מספר פקס פיקססתי לה את הנידרש קיבלתי הודעת אסמס לנייד שפרטי החשבון הוקלדו בהצלחה וצפיה מהנה .בתאריך 6.2 בשעה 9 בבוקר בני הקטן שחולה נישאר בבית ולהפתעתי נותקנו מהטלויזיה היתקשרתי ליס ואמרתי להם שיש תקלה בצפיה לאחר 3 שעות אים בטלפון נודע לי שהחשבון של הוראת הקבע לא תקינה ביקשתי לעדכן כרטיס אשראי אך לא ניתן ואחר השכרטיס לא על שמי ..אני רוצה לעדת דבר אחד איך יכול להיות שאחד לא יודעה מהשני הנציגה שעשתה לי את המנוי לא ראתה שיש איזו בעיה ולמה לא מעדכנים את הלקוח ליפני הניתוק ????
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה