חברת yes |
שם ותפקיד: |
קיבלתי בתודה את פנייתך לחברתנו בעניינו של מר ניסים טיבי ביום 04.04.06 להלן התייחסותנו. |
תגובה: |
חברת yes נוקטת בכל האמצעים והמשאבים כדי שרמת השירות המוענקת ללקוחותיה תהיה איכותית וגבוהה ככל הניתן. חשוב לי ליידע אותך כי חברתנו עושה ותמשיך לעשות כל שביכולתה על מנת להביא לשביעות רצונם של כלל לקוחותיה, על כן, פנייה זו נלקחה במלוא תשומת הלב הראויה.
ראשית אשמח להביא לידיעתך את הדרכים להזמנת סרטים בחברתנו:
באמצעות המענה הקולי - הלקוח נדרש להקיש את מספר הטלפון של המנוי בו מעוניין הלקוח להזמין את הסרט וכן מתבקש להקיש תעודת זהות. לאחר שהנ"ל מוקשים ע"י הלקוח, מערכת ההזמנה האוטומטית מבצעת סינכרון בין מספר הטלפון ובין תעודת הזהות, וזאת על מנת לבצע זיהוי מלא של הלקוח. רק לאחר האמור מתאפשרת הזמנת הסרט. (הסרט נפתח בכל הממירים שבבית הלקוח).
באמצעות השלט - מותנה בחיבור הממיר לקו הטלפון. (הסרט נפתח בטלוויזיה המחוברת לממיר הנדון בלבד).
באמצעות נציג שירות - השירות האמור הינו שירות הכרוך בעמלת שרות של 5 ₪. (הסרט נפתח בכל הממירים שבבית הלקוח).
בהתאם למידע שבידי, ביום 18.03.06 התקבלה פנייתו של מר טיבי או מי מטעמו בבקשה לצפות במשחק הכדורגל בכל הבית. לאחר שהובהר על ידו כי ביצע הזמנת המשחק באמצעות השלט וכי מעוניין שהסרט ייפתח בממירים נוספים בביתו, נציגנו עדכן את מר טיבי כי במידה ויוזמן המשחק על ידו יחוייב חשבון מנוייו בתוספת עמלת שרות, בהתאם למדיניות החברה בנדון. בנוסף, הוצע לו ע"י נציגנו דרך חלופית לביצוע ההזמנה ע"י המענה האוטומטי וללא חיוב נוסף.
אבקש להדגיש כי במידה ולקוח ביצע הזמנה באמצעות השלט וביצע הזמנה זהה (של אותו ארוע ולאותה השעה) באמצעות המענה הקולי יחוייב בגין הזמנה אחת בלבד.
למרות האמור לעיל, אבקש להביע את התנצלותנו הכנה באם נגרמה למר טיבי אי נעימות בעת פנייתה למוקד שרות הלקוחות ובמהלך ביצוע הזמנת משחק הכדורגל.
אני מקווה שהסבריי לעיל יתקבלו על ידי מר טיבי בהבנה ויסייעו בעתיד בעת הזמנת סרטים ומשחקי כדורגל בהזמנה אישית.
כמו כן אבקש לעדכן את מר טיבי, כי החליטה החברה כמחווה שרותית, לעדכן ברשומות מנוייו 3 קופונים להזמנת סרטי DVDBOX ללא תשלום (לא כולל שידורי משחקי כדורגל וסרטים ארוטיים), אותם יוכל לממש עד ליום 05.04.07.
|
פתרון: |
|
|