פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית כספים מפוקפקת נושא התלונה:
איפרגן עמי (ארמנד) שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏07 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/12/2012 ביטלתי את ההתקשרות ביני לחב' YES ואכן בחודש ינואר 2013 שילמתי את יתרת החשבון ובזה נסגרה העיסקה עם YES.
פתאום בתאריך 07/03/2013 YES לוקחת מהחשבון שלי סך של 375,61 שקל נוספיס ללא כל הודעה או התראה . לשאלתי על מה ולמה ? תשובתם היא שגילו פתאום שיש חובות משנת 2005,2006 , 2007, 2008 על סרטים שהזמנתי ולא שילמתי.
מבדיקה שעשיתי בחשבוניות שלהם תמיד YES גבו בזמן על סרטים שהזמנתי ואין לי כל חוב.
שאלתי היא מדוע נזכרו אחרי כ-7 -8 שנים לגבות חובות מפוקפקים כאשר הם יודעים שאין לי כל אפשרות לאמת גביה זו. ואם טענתם שזה מה שהיה רשום בממרירם שסיפקו לי , אזי יתכן וסיפקו לי ממירים פגומים בכל מקרה זה נראה מפוקפק ודוגמה טובה של עושק וחוסר הגינות .
אני עומד בכל תוקף על כך לקבל את כספי חזרה וגם אם יהיה צורך לפנות לערכאות.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פניייתך .
yes מאפשרת ללקוחותיה ליהנות מהיתרונות הטכנולוגיים, המתאפשרים על ידי שיטת השידור שלה, ובין השאר גם הזמנת סרטי P.P.V ואירועי צפייה באמצעות השלט. כמובן שאנו מספקים הסברים מפורטים, במדריך השידורים והשירותים האלקטרוני, בדבר הדרך בה ניתן לצפות בסרט בהזמנה אישית או לבטל את ההזמנה.
אבקש להסביר, כי הזמנת סרטים בתשלום יכולה להיעשות אך ורק באמצעות קוד סודי אשר נבחר על ידי הלקוח, וכך הוא, או מי מטעמו שנמסר לו הקוד הסודי, יכולים להזמין סרטים אלה. עוד ראוי להוסיף ולציין, כי בהתאם לקבוע בהסכם ההתקשרות שנערך בינינו, אחריות הלקוח חלה לגבי כל סרט שהוזמן מהמפענח שבביתו באמצעות הקוד הסודי, ועליו לדעת כי אנו מתייחסים לכל שירות שהוזמן מהמפענח שלו כמו גם ממספר הטלפון שלו, לאחר ביצוע הזיהוי באמצעות הקוד הסודי כאמור, כשירות שהוזמן מטעמו.
יודגש, אחריות הלקוח חלה לגבי כל הזמנת שירות מהחברה באמצעות המענה הקולי או השלט ובכלל זה גם הזמנות סרטים, כפי שצוין בסעיף 9.ט להסכם ההתקשרות של החברה עם לקוחותיה
"... עליך לדעת כי כל עוד לא תוכיח לנו אחרת אנו נאלץ להתייחס לכל שירות שהוזמן מהמפענח שלך או ממספר הטלפון שלך לאחר זיהוי המתקשר על פי נוהלי החברה שיובאו לידיעת הלקוח בכתב ומראש כשירות שהוזמן מטעמך".

עם קבלת פנייתו של מר איפרגן אלינו בדקתי במערכות החברה את הנושא. מן הממצאים עולה, כי אין כל מחלוקת עובדתית באשר להזמנות אירועי צפייה עבור המנוי על שמו משנת 2008-2006 כאשר כל הזמנה בוצעה באמצעות השלט ומשויכת לממיר שהותקן על ידינו בכתובת המנוי.

הכרטיס החכם שומר את הנתונים ללא הגבלת זמן כל עוד לא הצליח לדווח אותם. אפשרות הדיווח תלויה עקרונית בחסדי הלקוח בלבד, כאשר המפענח וקו הטלפון מצויים בביתו ובשליטתו.
למרות האמור לעיל יבוצע זיכוי באופן חריג בגין הזמנות סרטים אלו בסך 375.61 ₪
בברכה,
חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה