פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה שנחתם עם נציג door to door נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14/09/12 התחברתי לחברת יס בפגישה עם נציג מכירות בביתי, העסקה כללה כבלים טלפון ביתי ותשתית אינטרנט (מה שנקרא טריפל) בסכום של 284 שקלים כמו המחיר שהייתי משלם דאז בחברת הוט.
מאז לא בדקתי מה קורה עם החיובים מכיוון שסמכתי על החוזים שנחתמו עם הנציג.
היום בתאריך 25/03/13 בדקתי חשבוניות ומסתבר שכל התקופה חויבתי על סכומים גבוהים יותר מהמחיר שנקבע מול הנציג והחברה.
בשיחת ברור שניהלתי עם חברת יס ובזק המרב שהם הסכימו לעזור זה להוריד מעט את המחירים .
פגיעה באמוני מול החברה. סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת YES שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לחברתנו מיום ה- 25.3.13, בהמשך לפנייתו של מר או אוחיון בנושא תנאים להצטרפות לשירותינו, אבקש להשיב ולהתייחס לפנייתו זו.

בהתאם למידע שבידי ביום 4.9.2012 חובר בית של מר אוחיון לשידורנו לאחר ביצוע התקנת תשתית הלווין בביתו.

במהלך תהליך המכירה הוצע לו ע"י נציג המכירות שלנו להצטרף כמנוי ל yes במסגרת מבצע הכרות המיועד ללקוחות חדשים לשירותי צפייה והועברו לידיו טופס ההצטרפות ונספח תנאי המבצע אשר אושרו בחתימתו או מי מטעמו העתקי הטפסים מצויים ברשותנו.

במסגרת התקשרותו עם yes סוכם בינו או מי מטעמהו לבין נציגנו על הצטרפות למבצע חדש ואטרקטיבי לתקופה מוגדרת בת 18חודשים .

המבצע כולל צפייה בחבילת הבסיס וחבילת הסרטים בעלות חודשית בסך 200 ₪ עם תוספת חודשית בסך 9.99 שח לצפייה בחבילת הבידור ותוספת חודשית בסך 1.92 ש"ח לצפייה בחבילת הספורט לתקופה בת 18 חודשים*.

סוכם על עלות חד פעמית להתקנה בסך 287 ₪ .

בנושא מבצעים לשירותי אינטרנט וטלפוניה, ישנן ספקיות שירותי גישה לאינטרנט, תשתית אינטרנט וקווי טלפון הנותנות מבצעים מוזלים ללקוחות yes אולם ההתקשרות מתבצעת ישירות מול החברה ללא קשר אלינו.

נציגי המכירות לעיתים מתוך רצון להיטיב עם הלקוח מקשרים בינו לבין חברות המספקות שירותים אלו ומיידעים אותו בקשר למבצעים הקיימים ומסייעים בביצוע תיאומים להתקנות והצטרפות למבצעים, במידה והלקוח מעוניין נציג המכירות מעביר בקשה להתקשרות מול הלקוח ונציגי החברה המספקת את השרות, כל פרט טכני או תשלום מתבצע ע"י הלקוח ישירות מול ספקית השרות.

אחזור ואדגיש כי בהצטרפות למבצעים וחיבור לשירותי תשתית אינטרנט וטלפוניה של חברת "בזק" ושירותי ספקיות שירותי גישה של חברות אחרות ההתקשרות הנה מול חברת "בזק" והספקיות השונות ועל פי מחירים ותנאים שלהם.

אבקש להבהיר, ואין לי כל ספק שלא הייתה בכוונת נציג המכירות להטעות את הלקוח במועד ההתקשרות, במידה וחלה אי הבנה בהעברת או קבלת המידע המקיף על המבצעים לחיבור לתשתית האינטרנט, קו טלפון וספק אינטרנט אנו מעבירים את התנצלותנו. הנושא ייבדק מול נציג המכירות ומנהליו באופן מעמיק .

במידה ויש בידי הלקוח העתק של הקלטת שיחת המכירה או טופס הצטרפותהתכתבות בדואר האלקטרוני בו נרשמו פרטי העסקה עם מחירים שונים נשמח לקבלם לידינו עד ליום ה- 30.4.13 להמשך טיפול בפנייתו.

בברכה,
חברת YES



תגובה:
ראה תגובה לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה