פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור טכנאי 6 שעות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/5/13 היה צריך להתייצב אצלי טכנאי בשעה 12 עד 14, בשעה 13:47 התקשרו אליי מהמוקד שיש עיכוב ולכן הטכנאי יגיע בין 14 ל 16 , ניסיתי למחות משום שהגעתי במונית ספיישל מי-ם למרכז כדי להיות בזמן (12), אך הבנתי שזה לא נתון לוויכוח או לשינוי ובלית ברירה חיכיתי לטכנאי שלא הגיע כי בשעה 15:50 התקשרו שוב מהמוקד שיש עיכוב ובלה... בלה... בלה ... ולכן הטכנאי יגיע בין 16 ל 18... ניסיתי לדבר עם המוקדנים מס פעמים , בהתחלה בכלל לא חשבו שיש לפצות אותי כי מה זה הרי להמתין 4 שעות ?! לאחר שיחות רבות ולאחר שהסברתי להם שעפ החוק מגיע לי פיצוי כבר ממש כעוסה על הזלזול בי ,התקשרו מהמוקד והסכימו לפצות אותי ב300 שקלים עפ חוק איחור של שעתיים , כשמ 12 אני מחכה ...בשעה 17:30 כשעדיין לא הגיע הטכנאי ואני אחרי 5 וחצי שעות המתנה התקשרתי שוב וענתה לי מוקדנית שדיברה אליי בצורה מתנשאת ובלתי ראויה ( יש תיעוד )ובפרט לא ללקוח שמחכה 5 וחצי שעות לשירות ועושים ממנו צחוק , הסברתי לה שאני מחכה 5 וחצי שעות ושמגיע לי פיצוי הולם , אך ללא הועיל... בשעה 17:59 דפק הטכנאי בדלת ביתי ואמרתי לו שהשעה דקה לשש אז הוא אמר שהוא מחשיב את ההגעה לבניין ב 5:56.... יש לציין שסיימתי את היום הזה בשעה 19:30 כשמ 12 בצהריים אני סביב העניין הזה, שהרי החברה מודיעה על עיכוב רק כעשר דקות לפני סיום הזמן ואז אתה נתקע לעוד שעתיים. ...חיכיתי 5:59 שעות לטכנאי והייתי מצפה מחברה שמכבדת את עצמה לקחת אחריות ולתת לי את מה שנדרש בחוק וכמו כן לתת פיצוי הולם על 6 שעות המתנה פחות דקה ועל כך שפיניתי את כל היום בשביל הטכנאי ועל מונית ספיישל שלקחתי במיוחד כדי ״להספיק״ את הטכנאי. ברור שלא ציפיתי לקבל מריחות או צעקות והשפלות ושיתנהלו מולי בטכניקה מתוחכמת של הסרת אחריות והצדקת האיחורים והזלזול בזמן ההמתנה הארוך שלי ... אני מוכרחה לציין שהטכנאי היה בסדר גמור, מקצועי, יעיל ונחמד. מותשת אחרי היום הזה. מבקשת ומקווה שהדבר יטופל בצורה הטובה ביותר. לילה טוב.
בזבוז זמן,עלבון,ועגמת נפש, כספי סוג הנזק :
אני מבקשת שיפצו אותי בצורה ההוגנת והראויה. פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' אסתר אסולין.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיארה גב' אסולין במכתבה ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתה.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדה של גב' אסולין.

לפיכך תואם שירות לביתה של גב' אסולין, לבקשתה. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות במידה ונמצאות כאלה ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' אסולין עולה כי הגיע טכנאי לכתובת המנוי ביום 6.5.2013 בין השעות 1600-1800. לאור האמור יבוצע במנוי על שמה של גב' אסולין זיכוי על סך 600 ₪, זאת בגין איחור בהגעת הטכנאי ביום 6.5.2013.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל גב' אסולין בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתה הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה