פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום ללא צורך נושא התלונה:
אוחיון אמנון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏10 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
בזמן שהייתי מנוי ביס היו ברשותי 2 ממירים האחד מקליט והשני רגיל .בתאריך 13/11/12 ביקשתי להחליף את הרגיל למקליט,טכנאי בשם אופיר אדרי הגיע לביתי החליף את הממיר ולקח את הרגיל+שלט+כרטיס חכם בטענה שהוא חייב לקחת מפני שיש לי רק 2 מכשירים וזה החלפה.בתחילת 2013 ביקשתי להתנתק וטכנאי הגיע לביתי ולקח את הממירים.לאחר מכן החתן שלי שם לב שחוייבתי בתשלום ע"ס 1061.46 שקלים עבור אובדן ממיר+שלט+כרטיס חכם.הבקשה נכתבה בשמי ע"י חתני.רק לידיעה אני בן 86 וסכום כזה הוא משמעותי מאוד עבורי.תודה
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר אמנון אוחיון.

בהמשך לפנייתו של מר אוחיון ביום 30.6.2013 בוצע ביטול עסקה על סך 1004.29 ₪ בגין חיוב עבור ממיר וכרטיס חכם לאמצעי התשלום המעודכן במנוי על שמו של מר אוחיון, להלן כרטיס אשראי מסוג לאומי כארד המסתיים בספרות 9753.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל מר אוחיון בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתו הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה