פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שימוש שפה פוגענית ומעליבה ללקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשעה, פניתי לשרות הלקוחות כדי לשדרג את הממירים שיש לי בבית , הטלפנית לא היה בסמכותה לעזור לי, אז העבירה אותי לפקידה אחרת, במחלקה אחרת, ובשיא חוצפתה היא כינתה אותי "פאראנוידית".
ראוי לציון שאני לקוחה ותיקה מאוד בחברה, מעל 10 שנים, ומבחינתי נחצו קווים אדומים, אני רוצה למחות על כך ולהודיע שאני הפעם באמת מתכוונת הפסקת היתקשרות איתכם לאור העובדות שתיארתי באופן חלקי.
ממתינה לטיפולכם בנושא
עלבון סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' רונה מודריך.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' רונה מודריך עולה כי בהתאם לסיכום עם מר שלומי, נציג yes, מתאריך 29.5.2013 נתנה גב' מודריך את הסכמתה להישאר מנויה בחברת yes.

לאור האמור בוטלה בקשתה של גב' מודריך לניתוק המנוי ולסיום ההתקשרות.

אבקש לציין כי ביום 29.5.2013 שוחח עם גב' מודריך מר שלומי, נציג yes, וקיבל את אישורה להתקשר עמנו בהתאם לתנאי מבצע צפייה מסוג V27* למשך 18 חודשים במחיר 202.6 ₪* לחודש.

בנוסף לכך תואמה מול גב' מודריך התקנה של ממיר אחד מסוג yesHD ליום 12.6.2013 בין השעות 1400-1600, זאת ללא עלות בגין הגעת הטכנאי.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה