פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לתשלום עבור ממיר שאינו תקין נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי בעבר לקוחה של יס לתקופה של בערך חודשיים וחזרתי להוט. לאחר שאספו את הממירים מביתי והשליח חתם על תקינותם, (אגב, הוחזרו מנויילנים), התקשרו מיס ודרשו כ900 ש״ח על תקלה שהשליח לא יכול היה לראות לטענתם מכיוון שהתקלה פנימית. אין לי ספק שזו לא האמת, מה גם שאם ישנה תקלה פנימית הרי השרות היה אמור לטפל בכך כנותני השרות. לי כמובן לא נתנה האופציה להוכיח אחרת כי הממירים אצלם... מאז הם מאיימים בהוצל״פ ובשכ״ט עורכי דין
עוגמת נפש סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינה של גב' ענבל וויס.


מבדיקה ברשומות המנוי על שמה של גב' וויס עולה כי בוצע איסוף של ציוד הקצה מכתובת המנוי ביום 2.2.2013 בין השעות 1000-1200.

בהמשך לפנייתה של גב' וויס אבקש לציין כי קרן החוב המעודכנת במנוי הינה 1003 ₪, זאת עקב נזק אשר נגרם לממיר מסוג yesMaxTotal, אשר מופיע בפקודת העבודה ושכר טרחת עו"ד על סך של 100.3 ₪.

אבקש לציין כי הנושא נמצא בטיפול בא כוחנו, עו"ד שרקון ובכל פניה יש לפנות אליו בטלפון 036141124.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה