פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלות בממיר שאינן נפתרות ושירות לקוי תוך בזבוז שעות רבות ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה כמה שבועות שממיר בביתנו אינו עובד כנדרש. שוחחנו המון פעמים עם נציגי יס שונים מהשירות הטכני, שירות כללי, מנהלים וכד' ויש הבטחות אך אין מעשים והממיר עדיין לא תקין. היו שני טכנאים אצלינו שבאו לכמה דקות והלכו מבלי לתקן את התקלה ולאחר שהמתנו שעות רבות להגעתם ולאחר שאיחרו ולא הדיעו בזמן. כמו כן בכמה פעמים ניסינו במשך 4 שעות להשיג את השירות הטכני ללא הצלחה והם גם לא חזרו להודעות שהשארנו.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
תיקון הבעיה בממיר ופיצוי על אובדן הכנסה, בזבוז זמן, איחור בהגעת טכנאים ועוד פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
שלום רב,

אני מודה לך על פנייתך לyes בעניינו של מר יריב בר ים.

צר לי ללמוד על מקרה זה כפי שתיאר מר בר ים במכתבו ועל אי הנוחות עקב תקלות הצפייה בביתו.

בהתאם למידע שבידי , נמצאו פניות טלפוניות למוקד שרות הלקוחות של חברתנו בנושאים טכניים, מצדו של מר בר ים.

לפיכך תואם שירות לביתו של מר בר ים, לבקשתו. חברת yes עושה את כל המאמצים לאיתור תקלות במידה ונמצאות כאלה ולפתרן במהירות האפשרית ועל הצד הטוב ביותר.

תקלות טכניות, לצערי, קורות בכל מערכת טכנית. חלקן פתירות באופן מידי, וחלקן מצריכות הגעת טכנאי או צוות טכני.

מבדיקה ברשומות המנוי על שמו של מר בר ים עולה כי הגיע טכנאי לכתובת המנוי ביום 11.6.2013 בין השעות 1600-1800. לאור האמור יבוצע במנוי על שמו של מר בר ים זיכוי מיום 28.5.2013 ועד ליום 11.6.2013.

אביע צערי על הרושם שיצרנו אצל מר בר ים בנושא השרות ללקוח. תוכן פנייתו הועבר לידיעת העוסקים במלאכה כחלק מאותן פניות המועברות אליהם מידי יום לעיון ובדיקת התחומים בהם יש מקום להפיק את הלקחים הנדרשים ולשפר את השרות להמשך הדרך.

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת.
בברכה,
חברת yes
דעו כי הודעה זו יועדה אך ורק לנמענה והיא עשויה להכיל בתוכה מידע פרטי, סודי או חסוי. כל עיון, סקירה, העברה, פרסום, הפצה, או כל שימוש אחר במידע הכלול בהודעה או בחלק ממנו ללא רשות הנם אסורים בהחלט. במידה והגיעה אליכם הודעה זו בטעות אנא הודיעונו לכתובת הנ"ל [email protected] [email protected], ודאגו למחוק את כל המידע האמור ממחשבכם ומכל מחשב אחר אליו הועבר מידע זה על ידיכם
תגובה:
ראו תגובתנו לעיל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה