פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי איסוף של ממירים גרר עיקול וקנס של 1000 ש״ח למשפחה שעזבה לחו״ל נושא התלונה:
פורטמן רחל שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
היוזמה 6 כפר סבא כתובת:
תיאור הבעיה:
ביולי 2012 הודעתי ליס על התנתקות עקב יציאה לשליחות בחו״ל תאריך ההתנתקות נקבע ותאריך האיסוף נקבע ביקשתי לשלם את החשבון האחרון עד תאריך הניתוק אבל, בלתי ניתן החשבון לא הונפק. גם באוגוסט טרם יציאה מהארץ התקשרתי עוד פעמיים או יותר בניסיון כושל לקבל את החשבון האחרון והסופי עד שיאספו את הממירים 7 יחידות שהופקדו אצל השוכרים שחיכו לטכנאי לאיסוף עוד 4 פעמים ואני שלחתי תלונה במייל ליס (אין אפשרות ליצור קשר טלפוני מחו״ל עם יס) ובסוף דצמבר 2012 סוף סוף נאספו הממירים עד סוף פברואר לא התקבל חשבון או התראה ואז תוך ארבעה חודשים חשבון חודשי של 13 יום באוגוסט 2012 הפך להיות כמעט 1000 ש״ח כולל עיקולים עורכי דין וכו׳ ממש צוות מיומן שמנצל בציניות את היותי בחו״ל. ההתנהלות של איסוף ממירים ולתת לשוכרי הדירה לחכות 4 פעמים לטכנאי שלא טרח להגיע או להתקשר זו בושה וחרפה. הנזק הוא ישיר ועקיף ולא יעלה על הדעת כמה מהר מעקלים חשבון בנק על חוב שניתן היה למנוע אותו מראש ואיך מטרטרים לקוח ומענישים אותו ממש בושה
1000 ₪ סוג הנזק :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
yes שם ותפקיד:
שלום רב,
אני מודה לך על פנייתך.

בהתאם לבדיקה ברשומות המנוי החוב שולם לעו"ד שרקון ביום 3.6.2013 ולכן הסתיים טיפול משפטי ונסגר התיק .

הריני לציין כי החוב הנו בגין חודשי צפייה יולי + אוגוסט 2012 שלא שולם ואינו בגין ציוד .

בברכה

חברת yes
תגובה:
* פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה