פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים גבוהים ללא הרשאה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביולי 2005 חידשתי הסכם לשנה במחיר של 204 ש"ח.
במסגרת ההסכם ובמהלכו לאחר משא ומתן ניתנו לי חודשיים צפייה בחינם בערוץ קריוקי.
להפתעתי נוכחתי בימים אלו כי התשלומים ליס הלכו ותפכו במהלך השנה והגיעו ל 226 ש"ח.
ההסבר שניתן לי הוא שהיה עדכון מחירים וחוייבתי על ערוץ קריוקי.
1. חתמתי חוזה ביולי ועל כן אין להעלות המחיר במהלך השנה. הדבר מנוגד לחוזה.
2. לא ביקשתי לרכוש את ערוץ קריוקי ועל כן אין לחייבני בתשלום מעבר לחודשיים שניתנו לי חינם. מן ההוגנות היה לפנות אלי ולשאול האם ברצוני לרכוש המנוי בתשלום.
לאור כל זאת הנני דורש לזכותיני על התשלומים העודפים שניגבו ממני מעבר ל 204 ש"ח ולא הנני מבקש לנתקני בתום החוזה ביולי הקרוב.
כספי סוג הנזק :
זיכוי כספי פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
חברת yes שם ותפקיד:
מצ"ב תגובתנו על פנייתו של מר פייפר. תגובה:
אבקש לציין כי חברתנו פועלת בכפוף לרשיון שהוענק לה ובהתאם לכל דין.

עידכון מחיר חבילת הבסיס לכלל לקוחותינו (כיום 195 ₪). העדכון נעשה בכפוף להסכם ההתקשרות של חברתנו למול לקוחותיה, לפיו על החברה לדווח ליו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין על שינוי המחיר כאשר בהעדר התנגדות שלו השינוי נכנס לתוקף ולאחר מתן הודעה אלקטרונית ללקוח שבעה ימים מראש. הודעה זו נשלחה לכלל לקוחותינו באמצעות yesmail. בכפוף לסעיף 9ד' בהסכם ההתקשרות עליו חתומים לקוחותינו.



כמו כן בכפוף לנספח מסלול הצפייה המעודכן במנוייו של מר פייפר שמואל החל מיום ה- 14.7.05 להלן תוכנית אישית S2Bהאמור לסעיף ה' "כללי" בנספח, המציין כי "המחירים תקפים ליום ההצטרפות, המחירים ומדיניות הציוד כפופים לשינויים בכל עת".

כמו כן, בסעיף א' "תנאי התוכנית" האומר כי בתק' התוכנית , המחיר אותו ישלם הלקוח עפ"י חבילת הבסיס במחירה כפי שזה יקבע מעת לעת במחירון החברה".



בעת עדכון מחיר חבילת הבסיס מתעדכן גם מחיר כלל המסלול ,במקרה של מר שמואל המבצע המצוין לעיל, אך אדגיש כי חברת yes ממשיכה להעניק לו את ההנחה המובטחת על מחיר המסלול על פי מחיר מחירון.

בנושא טענתו של הלקוח לחיובו בגין ערוץ הקריוקי הניתן לו כהטבה לחודשיים בלבד, אבקש לציין כי הערוץ האמור ניתן ללקוח כהטבה ע"י זיכוי מראש למשך חודשיים בלבד ע"י נציגנו לבקשתו או מי מטעמו, שכן הערוץ אינו יכול להנתן ללא תשלום כהטבה לכשעצמה.

למרות זאת החליטה חברתנו על מנת להטיב עם הלקוח לזכות חשבון מנויו בגין החיוב לאחר התקופה שניתנה כהטבה.

לבקשת סיום התקשרותו של הלקוח עליו לפנות למוקד שרות הלקוחות בכפוף להסכם ההתקשרות.



אנו מודים למר שמואל על פנייתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה