פרטי התלונה

תלונות Yes (יס)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כמה זמן לדעתכם צריך לחלוף מרגע בקשת התחברות ועד שבכלל חוזרים אליך? נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי לחברה ביום שישי האחרון בבקשת התחברות. היום יום ג (סוף היום) וטרם מישהו בכלל טרח ליצור איתי קשר מהחברה. התקשרתי אליהם ביום ראשון וביום שני ושוב היום בבוקר, שלחתי גם בקשת הצטרפות במייל, שלחתי גם מכתב לשירות הלקוחות ו---נאדה, אין אף אחד בבית שם.
מה עושים? אגב, באתר האינטרנט שלהם אין שום אפשרות ליצור קשר עם נושא תפקיד בכיר בחברה כדי לקדם ענינים בתקועים ע"י עובדים זוטרים. בושה וחרפה. אני גם לקוח פרטי של החברה ואני שוקל ברצינות לצאת משם מידית לטובת המתחרה.
אגב, הם יצרו איתי קשר רק עכשיו (17:30) וכל זה רק כדי להעביר לי מספר טלפון של מנהל מכירות עסקי לאיזור המגורים שלי וליצור איתו קשר. 4 ימים כדי לקבל מספר טלפון. נו באמת.
תודעת השירות שלהם- בניגוד לפרומואים שלהם בנושא- אפ פתרון נדרש :

Yes (יס) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה