פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דברי שקר ללקוח, חוסר אחריות, נזק כספי והטרדה נושא התלונה:
קדשאב גלית שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחת הוט בתשתית שנים. פיתתו אותי לםני כמה חודשים נציגים להתחבר ל TRIPLE: חבילת כוללת הכי זולה בשוק לשנה וחצי ללא התחייבות, ספק לבחירתך במחיר מוזל, ההתקנה חינם, ממיר הכי מתקדם, כל התוכן פתוח ואפשרויות הקלטה שאין לאף אחד. סגרתי חבילה - כמובן אחרי אין סוף טלפונים מאותה הנציגה שמשכנעת אותי שההצעה היא אין סוף אטרקטיבית. ולפני שקובעים תאריך הגעת הטכנאי בראש ובראשונה - לוקחים את פרטי כרטיס האשראי! קודם כל לשלם.

בא טכנאי, מדבר בטון מזלזל בהכל ובכולם, לא הצליח לחבר לא את הטלפון ולא את אחד הממירים, כי נורא מיהר והשאיר את הדברים כמו שהם. התקשרתי לנציגה לבטל את העסקה - זאת הבטיחה למסדר "הכול" ולזכות אותי על מה שלא מסודר.

התקשרתי בינתיים להתחבר לספק. נציג הספק מסביר לי שאין להם מחיר שהוט מציע וגם אסור להם להבטיח מחירים של ספקי אינטרנט. תגובה של נציגת הוט: אני אדבר אתם. טלפון מהספק: אוקיי, אז יש לנו מבצע כזה לחצי שנה ןלאחר מכן מחיר רגיל. ומה אומרת הנציגה: על תדאגי, אחרי שנה הם יחדשו לך את המבצע, כולם עושים כך. לאחר מכן היא הפסיקה לענות לטלפון.
החלטתי לדבר אם המנהלת. המנהלת הקשיבה לזעם שלי וקצת התנצלה והסבירה שהנציגה לא הסבירה את עצמה נכון. אין הסדר עם כל הספקים. רק אם אתחבר להוט-נט. לגבי הטלפון והממיר שלא עבדו התחילו להעביר אותי פינג-פונג מטכנאי לשירות לקוחות וחזרה. כל מה שהנציגה הבטיחה מבחינת היכולות הטכניות של הממירים - השלט המיוחד, הדיסק הנייד שמקליט , מהירות הממיר, קלטה רטקואקטיבית, כל התוכן פתוח - הכל התברר כיוזמה שלה מאוד רחוקה מן המציאות.

החלטתי להתנתק מהחבילה ולחזור לתשתית. אחרי כ-3 ימים של שכנועים הסכימו לנתק אותי. והבטיחה לי נציגה משימור לקוחות שמחייבים אותי רק (!!!) תשלום יחסי לשבוע ימים שהייתי מחוברת - כ-80 ש"ח כל העסק. שימור הלקוחות: ובכל זאת אני מקווה שתחזרי אלינו...

לאחר 4 חודשים קיבלתי חשבון של 475 ש"ח במקום 70 ש"ח עבור תשתית. על מה? הנציג הסביר שעל זה שהתנתקתי, עכשיו אני צריכה לשלם על ההתקנה! עד היום אני מחכה לשוחח עם אחראית בשירות הלקוחות - אם היא קיימת - שאמורה לחזור אליי עם הסבר מעמיק יותר.
בינתיים בלי סוף במעט כל יון מתקרים אליי נציגים על מנת לחבר אותי לTRIPLE במבצע של פעם בחיים!
ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא + פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה