פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט-טלפונים נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
אימי מחוברת להוט טלפון במוצש אימי שמה לב שאין קו טלפון התקשרתי מהפון לחברת הוט בשעה 20:29 והשיחה הסתיימה לאחר 1:27 דקות ללא פתרון
לאחר כ 20 דקות ענה לי נציג שביקש שאבדוק חיבורים של הקו לטלפון ולמודם לאחר מספר רגעים החליט שאין דרך לפתרון אלא רק דרך הזמנת טכנאי וציין שמעביר אותי לנציג שיתאם התלוננתי בפניו שלא אמתין זמן רב כי אני ממתינה כבר זמן רב אמר לי הנציג מעביר אותך לקו ישיר ויענו לי במיידי ....השעה היתה 20:58 כאשר הועברתי המתנתי מעל חצי שעה לנציג ששוב עבר איתי על חיבורים וניתוק טלפון מהשקע בדיוק כמו שהנציג הקודם עשה על אף שציינתי בפניו שנאמר לי שעלי להזמין טכנאי...נציג זה הצליח לגרום לטלפון להתחיל לעבוד לקחת את המכשיר ולחבר ישירות למודם ואז התבקשתי להמתין שוב הפעם זה היה די קצר כ 3 דקות והנציג אומר שיזמין לי טכנאי יש בעיה בקופסא של החיבור ובגלל שהקופסא של בזק יש צורך לשלם על השרות ניגשתי ובדקתי הקופסא של הוט!!!!!
הנציג התעקש שיש צורך בתשלום...האם יכולה אני לבקש מהוט לשלם לי על שעה ו 27 דקות שאני ממתינה לשרות על שיחות מהפון שלי?
פשוט מאוד שרות גרוע...בושה!!!
עלבון ובזבוז זמן וכספי סוג הנזק :
שקו הטלפון ינותק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה