פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עבודה בעיניים וחוסר סנכרון בין המחלקות בחברה שגרמה לי לביזבוז זמן רב מידיiv נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כאשר התחברתי בתחילת חודש ספטמבר הובטח לי על ידי נציג המכירות של הוט בשם אפי כי הדיל הטוב בשבילי הוא לשלם על חבילה של דירה מחולקת ובה הוא יכלול לי שלוש חבילות, ספורט, בידור וסרטים (אפילו צילצל להגיד לי שהוא הצליח להשיג לי את חבילת הבידור שביקשתי ולאחר שחזר עליי בשנית ואמר כי טעה והחבילה שהציע לי בפעם הראשונה ששוחחנו אינה עולה 139 אלא 149).
מאז שהותקן הוט בביתי היתה בעיה ולא יכלנו לראות מספר ערוצים שהיו אמורים להיות פתוחים לצפייה ונשלח אלינו טכנאי שהצליח לפתוח חלק מהערוצים ואמר שכל השאר יפתחו גם כן בעוד יום. מאז אנחנו מחכים ורק שני ערוצים מאחת החבילות אחד ניתנים לצפייה. כאשר התקשרתי נאמר לי שבכלל יש לי רק שתי חבילות וקיבלתי מתנה שתי ערוצים מחבילת הבידור ושזה מה שכתוב בחוזה שלא הגיע אליי מעולם!
השירות הוא מתחת לכל ביקורת וכל הזמן נאמר לי שלא ניתן להגיע לבחור שמכר לי ושבגלל שהוא צילצל אליי מהסלולרי של החברה לא ניתן לאתר את השיחה שבה כנראה הוא שיקר לי בפנים למרות שהיה מאוד מאוד חביב והיה נראה כאילו הוא מתאמץ לעזור לי.
הטיעון ןחוסר האימנות בכך שכל פעם נציגי השירות בהוט טוענים כי הוא מהמכירות ולא ניתן להגיע אליו הוא מגוחח.
לא רק שהמתנתי לנציגה שתחזור אליי יומיים בשביל שתגיד לי שלא היה ניתן למשוך ולהאזין להקלטה כי היא לא קיימת אלא גם שהייתי צריכה לחכות יומיים (חוץ משבת בהם הם לא עובדים) שנציגה בכירה תחזור אליי ותענה את אותן תשובות ותגיד לי שגם אם אני רוצה להתנתק אני צריכה להמתין עוד יום.
עוגמת נפש וביזבוז עצום של זמן סוג הנזק :
אני דורשת פיצוי על כל הזמן שאני מחוברת לחברה חודש ומספר ימים וניתוק בבהילות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה