פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות לא תקינה, זלזול בלקוח, שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏02 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לצערי הרב אני לקוח בחברת הוט, ביום רביעי שעבר 2.10 אינטרנט הפסיק לעבוד, אחרי המתנה של יותר משעה בקו הטלפון ענה לי בחור בשם אסף, שמתאים לו יותר לעבוד בשוק. הוא לא היה בקיא בתחום ולא ידע לענות על אף שאלה ולא ידע להסביר, בסוף הוא ניסה להפיל עלי אחריות בטענה שאינני מבינה במחשבים. צר לי, אני לא עובדת בחברת הוט ולא צריכה להבין במחשבים. וזה לא הספיק לו, הוא טען שאני, כנראה, לא מבינה עברית, לידיעתך, אני יכולה ללמד את כלכם עברית ואני רואה בכך גזענות חמורה. מספר פעמים ניסיתי ליצור קשר עם ההנהלה ועד היום אף אחד לא חזר אלי. בגלל הבעיתיות של אסף נאלצתי להזסמין תכנאי באופן פרטי ולשלם 200 ש"ח שאני דורשת מכם להחזיר, זה מחדל של החברה. בנוסף לכך מחודש הבא אדאג לעבור לחברה נעימה ומקצועית יותר וכמובן שלא אמליץ על הוט לאף אחד.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר 200 ש"ח ללקוחה פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה