פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות טלפוני ותיאום שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני כותבת כאן את התלונה עבור אימי שהינה לקוחת חברת "הוט".
קרוב לשבועיים אימי מנותקת משירותי הטלפון הביתי ושירותי הטלויזיה.
כצעד ראשון היא התקשרה לשירות הלקוחות של החברה.מיותר לציין כי המתינה על הקו קרוב לארבעים דקות וכשהגיעה לנציג המיוחל התנתקה השיחה לאחר אימות הפרטים שלה. חשוב לציין שנציגי החברה אין חוזרים ללקוחות ששיחתם התנתקה ושוב עליך להמתין בממוצע כשלושים דקות.
משהצליחה אימי לשוחח עם נציג השירות ,נקבע לה מועד להגעת הטכנאי
30.9 - כמובן שהטכנאי לא הגיע לביתה של אימי במועד הנ"ל וטרח לצין שהיא לא ענתה בטלפון וזאת למרות שמופיעים אצלם מספרי הטלפון שלי.
נקבע מועד חדש 6.10 שגם בו לא הגיע הטכנאי המיוחל וכל זה בלי טלפון וטלויזיה . אני מקווה שבפעם השלישית הוא יואיל בטובו להגיע
עד מתי חושבת חברת "הוט" לענות את אמא שלי שהינה אישה קשת יום שיוצאת מהעבודה בכל פעם במיוחד על מנת לקבל את פני הטכנאי
עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעה במיידי של טכנאי וזיכוי כספי על הימים בהם לא נקלטו השידורים פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה