פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבוע וחצי ללא טלפון ואינטרנט ושבוע וחצי של חוסר מענה בשירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בשבוע וחצי האחרונים אני נתקלת בבעיית התחברות להאינטרנט בין שעות הצהריים עד לפנות בוקר
כאשר אני יוצרת קשר עם חברת הוט מודיעים לי על תקלה, מבקשים פרטים לחזרה ולא חוזרים
כאשר אני ממתינה מספר פעמים בזמן שבין 30-50 דקות כל פעם לנציג תמיכה או שירות מכל מוקד אינני נענית עד שלרוב אני"מותשת" או פשוט מנתקים אותי ולא ניתן ליצור קשר עם החברה בכל צורה אחרת
מער לעובדה שלא הודיעו על התקלה המתמשכת הזאת אתמול תפסתי נציג שאמר לי שהפעולה יזומה וכי אתמול היה יומה האחרון. מיותר לציין שהיום "זכיתי" לקבל את השירות רק שעה אחת לפני שהתנתק שוב (כשאני אומרת אינטרנט אני מתכוונת שאין לי לא אינטרנט ולא טלפון ביתי כבר שבוע וחצי!)
מעבר לעובדה שאני מבזבזת זמן ולא מקבלת מענה משום גורם בחברה, הדבר פוגע בעבודתי ואני נאלצת לשלם לספקים נוספים סכומים לא מבוטלים על מנת להתחבר בצורה אחרת ולהוציא סכומים נוספים לתקשורת עם אנשים שלא
מענה, טיפול בתקלה, סוג הנזק :
טיפול מיידי בתקלה, פיצוי על השירות שלא סופק, עוגמת הנפש והעלויות הנוספות של חיבור ע"י גורם נוסף ושעות העבודה והזמן שבוזבזו, כמו כן על הפגיעה בעבודה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה