|
|
|
|
|
|
שרות לקוי מבזה < |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 אוקטובר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום רב!
לאחר 12 שנות חברות ביס החלטתי לשדרג להוט במסלול טריפל הכול כלול.
תואם התקנה ל 13\10\8 כאשר הוסכם כי אקבל 4 מימירים 2 רגילים ו 2 מקליטים.
לאחר התקנה ללא הסבר כלל מהמתקין לגבי המקליטים שאמר לי תסתדר עם השלט וללא בדיקת הממירים על-ידו .רק בדק אם יש תמונה והזדרז ללכת מהר . ראיתי כי אין תגובה של הקלטה בממיר הסלון.
התקשרתי לשרות הלקוחות והמתנתי 34 דקות עד למענה!!!! והעבירו אותי ללא בדיקה לשרות הטכני וגם נאלצתי להמתין עוד 45 דקות למענה שהעביר אותי לנציג טכני אחר בהמתנה של 37 דקות!!!!!.
הנציג ה 3 לאחר המתנה של 37 דקות ניתק השיחה ושוב חלילה הצטרכתי להתקשר במשך עוד שעה וחצי למענה שדרך אגב הבטיחו שישלחו טכנטי רק בעוד 5 ימים !!!! וזה ביום הראשון שלי כלקוח חדש!
נו זה נורמאלי להתייחס כך ללקוח חדש?
האם צריך לחכות שעה וחצי למענה?
האם מתקין לא אמור לבדוק תקינות הציוד עד סיום ההתקנה?
בושה מה אגיד לכם , אם ככה מתייחסים ללקוח חדש מה יגיד לקוח ותיק?
לקח אחד למדתי אם טוב לך בחברה ואתה מקבל יחס נאות השאר .הדשא של השכן ירוק יותר!!!
|
עלבון |
סוג הנזק : |
התנצלות\פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|