|
|
|
|
|
|
חיוב שלא לצורך |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
TAU |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לחבילה של הוט במאי 2013 הכוללת כבלים ותשתית אינטרנט. למרבה הפתעתי ובניגוד למה שסוכם במייל עם אשת המכירות, הופיעו ליקויים בחיוב החשבון. הם לא נתנו את החודש חינם כפי שהבטיחו. הם חייבו אותי על שירות הופ ילדות ישראלית למרות שסוכם עם אשת המכירות בכתב על 5 חודשים חינם. בנוסף הוסיפו חיוב עבור ספק אינטרנט, שירות שלא ביקשתי בכלל, אני מנוי ומשלם לבזקבינלאומי. ביקשתי מהם בכתב להחזיר את כספי , לקיים את החוזה ולבטל את השירות שאינני מעוניין בו. לא קיבלתי מהם תשובה באף מכתב. הודעתי להם בכתב שאני חוסם את חיוב כרטיס האשראי ושוב לא קיבלתי תשובה למרות שהם השיבו למכתב שלי במייל שיחזרו אלי תוך 5 ימים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|