פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות קלוקלת של הוט גם אחרי ניתוק נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש הציעה לי חברת הוט את הטריפל ולא עמדו במה שהבטיחו: לגבי הטלויזיה הם הבטיחו שהכל יהיה פתוח חוץ מספורט1 וספורט 2 לשאלתי אם ערוצים 5 גולד ו-5 לייב יהיו פתוחים אמרו לי שכן. לאחר שהיו סגורים שני הערוצים האילו התקשרתי 3 פעמים וכל פעם אמרו תירוץ אחר: פעם ראשונה שספורט 1 וספורט 2 כוללים 5 גולד ו-5 לייב, פעם אחת שלא יכול להיות שאמרו לי כזה דבר ופעם שלישית אמרו שרק מה שכתוב קובע. ששאלתי מה עם הקלטות אמרו שיש להם אבל לשימוש פנימי בלבד. לגבי אינטרנט הבטיחו 100 מ"ב ונתנו בממוצע 60 (לפעמים עולה ל-70 ולפעמים 50 הבעיה לא אצל הספק) לגבי טלפון הוא התנתק הרבה. יש לציין שבכל פעם (היו לי כ-5 שיחות) חיכיתי כארבעים וחמש דקות למענה ובחלק מהמקרים נותקתי תוך כדי מענה. לאחר 15 יום מהעסקה ביקשתי להתנתק והם אמרו שאין בעיה וקבעו לי תאריך להיום להגעת טכנא ללקיחת ציוד. הטכנאי הגיע ואת אחד הכרטיסים סירב לקחת בטענה שהמספר כרטיס לא מתאים למה שנתנו לו בהוט. אמר לי להתקשר כמה שיותר מהר להוט כדי לקבוע מועד איסוף חדש. התקשרתי (והפעם חיכיתי "רק" רבע שעה) הקראתי מספר כרטיס ואמרו לי שזה שלי ושהטכנאי היה צריך לקחת את זה ומאחר ולא לקח אני חייב מיידית ללכת לסניף הוטמובייל ולהחזיר את זה. לשאלתי אם אי אפשר שבמועד הבא יאספו את זה ממני נאמר לי שזה יהיה מאוחר מדי ושלא פותחים פניה על כרטיס ושאם אני לא מחזיר תוך כמה ימים אני אחויב. בימים אילו אני עסוק ואין לי זמן גם לעמוד בתור כדי להחזיר כרטיס שהיו צריכים לקחת ממני. בנוסף לכך איך אני יכול לדעת שאם אני מחזיר לא יטענו אחר כך שלא החזרתי אם אצל חלק מהם יש מספר אחר?
לבוא ולאסוף ממני הכרטיס, פיצוי כספי על עוגמת נפש ולסיים סופית את הסחבת פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה