פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא ניתן לצפות בערוצים מסויימים ובכל ההזמנות ב- VOD נושא התלונה:
‏שבת ‏12 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום.
יש לי תקלה שכבר שלושה שבועות נמצאת בטיפול, 3 פעמים היה אצלי טכנאי, אני כרגע מחכה לטכנאי נוסף שיגיע בעוד שבוע, דיברתי עשרות פעמים עם נציגי תמיכה, ואף אחד לא מצליח לתקן את הבעיה. נראה כי אין תיאום בין שירות התמיכה לבין הטכנאים, כשהטכנאים אומרים לי משהו אחד ונציגי התמיכה אומרים משהו אחר, וכל פעם מפנים אותי מאחד לשני, כשאני חייב לחכות כל פעם כשבוע עד לטכנאי הבא.

יש לציין כי כל טכנאי שמגיע זה על חשבון זמן תעסוקה שלי, ולחכות בבית שעתיים לטכנאי - כל שבוע - זו עלות גדולה.

אני חייב להגיד בנוסף שלפחות ארבעה נציגים אמרו לי שהם רושמים לעצמם לבדוק את מצב התקלה ולחזור אליי תוך כמה ימים - אף אחד לא חזר אליי, ובכל פעם הייתי צריך להתקשר לתמיכה ולספר את כל הסיפור מחדש. ולכן אני מספר אותו כאן שוב. כל הנציגים גם אמרו שכשהתקלה תסתיים אקבל פיצוי כספי על ימי התקלה, אך כרגע זה לא עוזר, כי התקלה לא נפטרת.

יש לי ממיר HD בבית, עם שירות VOD.
התקלה שלי היא כזו:
ערוצים 19,21 בממיר - לא עובדים. יש פריזים (freeze).
כשאני מזמין תוכנית או סרט ב- VOD, לא ניתן לצפות במה שמזמינים, כי לא עולה כלום, המסך נשאר תקוע, ויש פריזים. לכן אני בעצם לא יכול לצפות בשום דבר שאני מזמין ב- VOD, לא בסדרות ולא בסרטים (יש כאן גם הפסד כסף של הוט, כי אני הריי לא יכול להזמין תכנים בתשלום שהייתי רוצה להזמין).

סיפור הטיפול הלא
על התקלה דיווחתי בתאריך ה- 12.10.2013, ותיאמו לי טכנאי ל- 16.10.2013. בשל העובדה שהיו בעבר תקלות באינטרנט בדירה שלי, וטכנאי לפני שנתיים אמר לי לבקש שישלחו אליי רק טכנאים בכירים, ביקשתי טכנאי בכיר, ואמרו לי שאין בעיה, יגיע טכנאי בכיר.
ב- 16.10.2013 הגיע טכנאי - לא בכיר (כפי שנאמר לי לאחר מכן ע"י נציגה במוקד התמיכה), ניסה לשחק עם החוטים, בדק את המגבר בדק הכל, ואמר שהתקלה היא תקלת רשת מחוץ לבניין, היא קיימת גם בבתים שכנים לשלי, ויתקנו אותה בחוץ והכל יסתדר.
באותו ערב התקשרתי שוב למוקד התמיכה, ואמרו לי שלא ידוע להם על שום תקלה מחוץ לבניין שלי, והתקלה בוודאות בתוך הדירה, ואין ברירה אלא לתאם לי שוב טכנאי, והפעם הם ידאגו שזה יהיה טכנאי בכיר.
ב- 22.10.2013 הגיע אליי אותו טכנאי שהיה בפעם הקודמת, וכשנכנס לדירה אמר שאין לו מה לעשות בדירה, כי כמו שהוא אמר בשבוע שעבר, התקלה היא מחוץ לדירה. אמרתי לו שבתמיכה אמרו לי שהתקלה בדירה, הוא אמר לי שאין לו מושג למה אמרו לי את זה, ושאבקש שיעלו אותו על הקו כשאדבר איתם, אבל הוא לא יכול לדבר עם התמיכה בעצמו, והלך.
כמה שעות לאחר מכן, כשענו לי בתמיכה סוף סוף, הנציגה אמרה שהתקלה אצלי בדירה, ואין שום תקלה בחוץ, ולא רצתה להעלות את הטכנאי על הקו. כשהתעקשתי, היא העלתה אותו, ואז הוא הסביר לה שהתקלה בחוץ, והיא אמרה לי שאכן התקלה היא תקלת רשת בחוץ, והיא תדאג שיתקנו אותה ביום למחרת.
ב- 24.10.2013, התקלה עדיין היתה קיימת אצלי, והתקשרתי שוב לתמיכה, ושוב אמרו לי שהתקלה בחוץ טופלה, אין שום בעיה בחוץ וזה רק אצלי בדירה, והפעם בוודאות ישלחו אליי טכנאי בכיר.
ב- 30.10.2013, הגיע טכנאי - בכיר הפעם, ניסה להחליף מגבר, לשים מנחת, לשחק עם החוטים, להחליף ממיר, ושום דבר לא עבד. הוא אמר לי שבוודאות זו תקלת רשת מחוץ לבניין, ועוד היום מישהו יגיע ויתקן את זה, בוודאות. אמר שאין יותר מה לעשות בדירה שלי, כי יותר ממה שהוא עשה אי אפשר לעשות.
ב- 31.10.2013, כשהתקלה עדיין קיימת, התקשרתי לתמיכה, ושם הנציג אמר לי שבדק, ורשום לו שאתמול עשו תיקון של תקלת רשת מחוץ לבניין, והתקלה היא כנראה אצלי בדירה, וזימן לי שוב טכנאי. הפעם ל- 6.11.2013. הוא אמר שזה יהיה טכנאי בכיר.

ועכשיו אני שוב מחכה - כמו לאורך כל התקופה הזו.
אני באמת מעוניין להשאר לקוח של הוט, ולכן אני ממתין, אך ככל שעוברים הימים, אנשים סביבי ששומעים את הסיפור רק אומרים לי שאני צריך לעזוב את הוט, ואני חייב להגיד שהרעיון מתחיל לגדול עלי לאט לאט.

באמת אשמח לטיפול מהיר, או לפחות אדיב, או מישהו אחד בהוט שייקח אחריות וילווה אותי עד שהתקלה תטופל.
גם עוגמת נפש, גם כספי וגם סוג הנזק :
טיפול נאות בתקלה ופיצוי כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה