פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים עודפים כתוצאה מתקלות של הוט, החברה מודה בתקלה, מתחייבת לתקן אותה והחיובים נמשכים נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 כתובת:
תיאור הבעיה:
היה לי הסכם עם הוט לתשתית אינטרנט בעלות חודשית של 65 שקלים לשנה. כעבור חצי שנה בערך, התשלום עלה ללא כל סיבה ל-124 ש"ח.
התקשרתי לברר אם פשר העניין ואחרי שעה בטלפון של בירורים הם הודו שקרתה תקלה ושהסכום צריך לחזור ל-65 ש"ח. כמו-כן הובטח לי זיכוי רטרואקטיבי ושהתיקון יהיה מיידי החל מה-18/10/2013.
מס' הפניה - 73428298.
עברו שבועיים, הגיע מועד החיוב הבא - ומה קרה? לא דובים ולא יער.
לא רק שלא היה כל זיכוי, החברה ממשיכה את "שיטת המצליח" שלה וממשיכה לגבות 124 ש"ח...
אין מילים, חוסר תיאום מוחלט, כשל מערכות שחוזר על עצמו כל הזמן.
כספי סוג הנזק :
החזרה מיידי של מעל מ-200 ש"ח שנגנבו ממני ותיקון החיוב פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות הציבור, HOT שם ותפקיד:
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה