|
|
|
|
|
|
שירות מחפיר ולקוי |
נושא התלונה: |
יום ראשון 03 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
יורופארק 1, קיבוץ יקום 60972 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
רגע לפני אובדן עצות. אני לקוח של הוט מעל ל20 שנה וחוצפה כזאת עוד לא חוויתי.
שעתיים של המתנה כוללת במוקדי השירות! שירות מחפיר וחצוף, נציגה שמנתקת בפרצוף, והכי גרוע - נציגים שלא יודעים כל אחד מה קורה עם השני.
לאחר שהגעתי לסיכום עם נציג מסוים התקשרו אליי ואמרו לי שאין להם מושג על מה אני מדבר והשיחה הזאת לא הייתה ולא נבראה!
מדובר בעוגמת נפש שאין כדוגמתה. כל השנים האלה שלא נתקלתי בנציגים שכל כך לא מעוניינים למצוא פיתרון ורק מעבירים מאחד לשני.
את הקנס הוט יודעים לדרוש אך כשצריך אין עם מי לדבר. בושה וחרפה שככה מתנהלת חברה שמשלמת תשלום כל כך גבוה ממני כבר עשרות שנים, חודש בחודשו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מחלקת פניות הציבור, HOT |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פניית הלקוח התקבלה ישירות בחברתנו וטופלה מולו עד תום.
בברכה,
מחלקת פניות הציבור, HOT |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|